Gå til innhold

Skifte fil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømte i natt at jeg hadde lesbisk sex. Jeg er ikke lesbisk og tenner ikke på kvinner, men i natt drømte jeg at jeg forsøkte det. Jeg har hatt så dårlig erfaring med menn. Jeg klarer ikke tanken på å finne meg en mannlig kjæreste igjen. Jeg har fått et hat for menn. Men man kan vel ikke bare skifte fil sånn uten videre? Jeg tenker drømmen min er et forsøk på å kompensere, for alle ønsker vel innerst inne å ha kjæreste? Kan jeg bli lesbisk sånn ut av det blå? 



Anonymous poster hash: 02133...a4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan ha slike drømmer helt uavhengig av legning.

Ja, jeg glemte å nevne i innlegget at jeg også har hatt bevisste tanker rundt det å kunne finne meg kjæreste av samme kjønn. Men jeg vet ikke, det går jo ikke an sikkert. 

Anonymous poster hash: 02133...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg drømte i natt at jeg hadde lesbisk sex. Jeg er ikke lesbisk og tenner ikke på kvinner, men i natt drømte jeg at jeg forsøkte det. Jeg har hatt så dårlig erfaring med menn. Jeg klarer ikke tanken på å finne meg en mannlig kjæreste igjen. Jeg har fått et hat for menn. Men man kan vel ikke bare skifte fil sånn uten videre? Jeg tenker drømmen min er et forsøk på å kompensere, for alle ønsker vel innerst inne å ha kjæreste? Kan jeg bli lesbisk sånn ut av det blå? 

Anonymous poster hash: 02133...a4e

 

 

Det kan man sikkert. Det er bare å prøve. Lykke til.

Anonymous poster hash: cdcf4...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke lesbisk og du blir ikke lesbisk av å prøve lesbesex, men er jo bare å teste det ut en gang det



Anonymous poster hash: 4a8fb...bb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg drømte i natt at jeg hadde lesbisk sex. Jeg er ikke lesbisk og tenner ikke på kvinner, men i natt drømte jeg at jeg forsøkte det. Jeg har hatt så dårlig erfaring med menn. Jeg klarer ikke tanken på å finne meg en mannlig kjæreste igjen. Jeg har fått et hat for menn. Men man kan vel ikke bare skifte fil sånn uten videre? Jeg tenker drømmen min er et forsøk på å kompensere, for alle ønsker vel innerst inne å ha kjæreste? Kan jeg bli lesbisk sånn ut av det blå? 

Anonymous poster hash: 02133...a4e

 

 

Kvinner, kanskje i noe større grad enn menn, er mer flytende i sin seksualitet. Det er fullt mulig å eksperimentere, og bli mer kjent med seg selv og sine lyster (man evt ikke visste man hadde). Jeg ville nok likevel forsøkt å finne ut mer av dette hatet du skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lesbisk og tenner ikke på kvinner, men (...) Kan jeg bli lesbisk sånn ut av det blå? 

Anonymous poster hash: 02133...a4e

 

Hvordan var det nå igjen... er seksuell legning arvelig, men ikke hvis man skifter fil? Eller hvis man skifter fil, så har man mutert?

Anonymous poster hash: a11f9...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner, kanskje i noe større grad enn menn, er mer flytende i sin seksualitet. Det er fullt mulig å eksperimentere, og bli mer kjent med seg selv og sine lyster (man evt ikke visste man hadde). Jeg ville nok likevel forsøkt å finne ut mer av dette hatet du skriver om.

Enig. Litt drøyt for en som ikke tenner på kvinner å bli lesbisk fordi hun har møtt en idiotmann for mye. Terapi og sølibat en tid framover, så er nok lesbedrømmene borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg drømte i natt at jeg hadde lesbisk sex. Jeg er ikke lesbisk og tenner ikke på kvinner, men i natt drømte jeg at jeg forsøkte det. Jeg har hatt så dårlig erfaring med menn. Jeg klarer ikke tanken på å finne meg en mannlig kjæreste igjen. Jeg har fått et hat for menn. Men man kan vel ikke bare skifte fil sånn uten videre? Jeg tenker drømmen min er et forsøk på å kompensere, for alle ønsker vel innerst inne å ha kjæreste? Kan jeg bli lesbisk sånn ut av det blå? 

Anonymous poster hash: 02133...a4e

 

Høres merkelig ut at du på et vis "glorifiserer" et forhold til en annen kvinne fordi du har dårlig erfaring med menn. Tror du virkelig at forhold mellom to av samme kjønn er så veldig annerledes? Jeg har flere lesbiske venninner og makan til surr, rot, krangling/sjalusi, såring og utroskap som jeg har opplevd med disse kvinnene har jeg sjelden sett i andre forhold rundt meg. 

 

Men det er kanskje slik at du tror at gresset er grønnere på "den andre siden". Og nei, man blir ikke lesbisk ut av det blå. Men du kan sikkert en eller annen gang i livet finne en kvinne du opplever å bli seksuelt attrahert av selv om du er heterofil. Men tro meg, det er ikke mindre komplisert å innlede forhold med samme kjønn enn det er med motsatt. Det er personene i forholdet og deres kvaliteter/egenskaper/erfaringer som er avgjørende for hvordan et forhold blir/fungerer. 

Anonymous poster hash: 0f4fc...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Pseudolesbianisme ser en ofte hos kvinner som egentlig er heterofile, men som har hatt svært negative med menn.

 

Min erfaring er at utprøvingen blir svært kortvarig før de er tilbake i opprinnelig fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...