agape Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Etter at sosialkomiteen går inn for å kutte bevilgningene til assistert befruktning er det vel slik at man ikke lenger kan få medisiner til IVF-behandling på blå resept. Da jeg i utgangspunktet er lite bevandret i trygdespørsmål - tillater jeg meg å stille følgende spørsmål: Finnes det likevel ordninger som gjør at en kan få dekket noe av utgiftene til IVF-medisiner over folketrygden? Forsiktig hilsen fra 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Her bør du lese møtereferatet, komiteen har kanskje hatt noen tanker rundt dette. I motsatt fall står du igjen med bidrag § 5-22. Hvilke medisiner som kommer inn der har jeg ikke oversikt over (RTVs "grønne ark" ligger svjv ikke på nettet). 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Her bør du lese møtereferatet, komiteen har kanskje hatt noen tanker rundt dette. I motsatt fall står du igjen med bidrag § 5-22. Hvilke medisiner som kommer inn der har jeg ikke oversikt over (RTVs "grønne ark" ligger svjv ikke på nettet). Se forøvrig Forum for ufrivillig barnløse, innlegget med overskrifft "Statsbudsjettet". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.