Gjest lise Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Ja nå er det på tide at dere doktorer svarer på dette innlege, for det er jo nemlig mange andre som sliter med dette. Man behøver ikke være gravid, om man skal få urinveisinfeksjon. Det å gå gjennom dagen med et så press på deg at jeg klarer ikke å gå på do, gjør at man ikke for konsentrert seg om andre ting og hverdagen blir er mareritt, hvor man hele tiden er beskymrett, redd og engstelig.Jeg synes det er på tide at dere svarer på dette innlegge, for det plager mange.Det har tross alt gått 5 dager , før dere svarte på dette innlege. Det hadde vært fin om dere kunne gi noen hint så det hadde vært letter å gå på do. Det har vært fint at dere har tatt dere tid til og lese igjennom dette, jeg vil ser fram til at dere svarer. På forhånd takk. 0 Siter
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Inlegget er besvart. Jeg besvarte det faktisk for 3 dager siden, men jeg lykkes tydeligvis ikke i å få det inn i Doktor online. Jeg beklager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.