Gå til innhold

Dating på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell gjerne i etterkant hvordan møtet gikk. Kanskje jeg får motbevist noen fordommer :-) Jeg innrømmer at jeg ikke helt kan se at dette skal vise seg å være en sosialt oppegående, normal fyr.

I second that

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hans fulle navn og har sett bilder av han på Facebook. Han har et ok utseende.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hans fulle navn og har sett bilder av han på Facebook. Han har et ok utseende.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Han kan like fullt være en voldtektsforbryter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kan like fullt være en voldtektsforbryter

Han er en del yngre enn meg.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er en del yngre enn meg.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Jeg ble voldtatt av en som var yngre enn meg.

Anonymous poster hash: cd02d...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hans fulle navn og har sett bilder av han på Facebook. Han har et ok utseende.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Akkurat det er ikke garanti for noen ting som helst. Det er ikke slik at det (bare) er fremmede busemenn som lurker rundt mørke gatehjørner natt til søndag som begår overgrep. Oftest er det noen man kjenner. Og etterpå kunne han si "hun inviterte meg hjem til seg - hun ville det" og selv om man i teorien skal kunne være splitter naken og si NEI og det skal være godt nok, så fungerer det ikke slik.

 

Jeg sier ikke at han nødvendigvis ER en sånn møkkamann, men det er i mitt hode veeeldig merkelig at han insisterer på å komme hjem til deg. Tar han det for gitt at dere skal like hverandre så godt? Hva er det han vil hjemme hos deg som dere ikke kan gjøre på kafé? Det trenger ikke å bety at han har onde hensikter, men iallfall dårlige antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skeptisk. Ikke fordi hjemmemøte er fy fy i enhver setting. Men fordi han gjentok det, selv etter at du sa du ville treffes ute, og deretter "modererte" og sa "deretter". Høres veldig spesiell ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde droppet hele fyren. En som faktisk overkjører deg så voldsomt alt før dere har møttes er neppe helt god mellom ørene. Jeg hadde ikke tatt sjansen. En gyllen regel er at det første møtet ALLTID foregår ute på et sted der det ferdes mange andre mennesker - en kafe eller enkel restaurant eller noe sånt. Alltid.

 

Og det sier jeg som faktisk brøt den regelen selv en gang, men det gikk bra da, fyren var en dust dog, men hadde ingen uærlig hensikter. :)

 

Og sørg alltid for at noen vet hvor du er og hvem du skal møte - de gangene jeg datet sørget jeg alltid for at noen visste hvor jeg var, hvem han var (navn og tlf-nr) og avtalte at om jeg ikke ga lyd fra meg innen et visst tidspunkt skulle vedkommende ringe meg. Om jeg da ikke svarte var det fritt frem for å ringe politiet og etterlyse meg. Fikk heldigvis aldri bruk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Jeg er skeptisk til at han presset deg så mye, og at han ikke godtok et nei før du hadde sagt det gjentatte ganger.

 

Hvis han er sånn i andre situasjoner også så høres han ikke ut som et godt kjærestemateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg dropper å møte han. Han spurte også om jeg likte sex og kos. Synes det er litt rart å spørre om i starten av et bekjentskap.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg dropper å møte han. Han spurte også om jeg likte sex og kos. Synes det er litt rart å spørre om i starten av et bekjentskap.

Anonymous poster hash: f98f4...af8

Det er ikke noe galt i at han vil ha sex, men antagelig vil ha ha uforpliktende sex. Han spiller ut sine kort helt feil, sex hadde han jo fått hvis han spilte kortene riktig. Men det spørs om det er kun sex han vil ha og ikke noe annet.

 

Er du sikker på at han er singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg ville ikke ha en som bare ville ha sex. At jeg vil ha en kjæreste. Han skrev at han ikke bare ser etter sex. Hva mener du at annet skulle være? Merker jeg blir så skuffet. Har jo bare lyst til å møte en grei mann som også er tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...