Gå til innhold

Virker antidepressiva på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med din antidepressiva? Hvilken bruker du? Jeg tror ikke anafranil virker på meg. Kan like gjerne slutte.

AnonymBruker
Skrevet

Er du fornøyd med din antidepressiva? Hvilken bruker du? Jeg tror ikke anafranil virker på meg. Kan like gjerne slutte.

De virker sånn halvveis, tror jeg. De virker ihvertfall ikke 100%.

Anonymous poster hash: dc13e...3da

AnonymBruker
Skrevet

Begynte på zoloft for to uker siden og jeg er allerede mye mindre deprimert! Har mye mer energi og livsglede nå. Men jeg håper den snart begynner å funke mot angsten også. Har gått på zoloft før og for meg funker den bra :-)

Anonymous poster hash: 633ab...2cf

Skrevet

Begynte på zoloft for to uker siden og jeg er allerede mye mindre deprimert! Har mye mer energi og livsglede nå. Men jeg håper den snart begynner å funke mot angsten også. Har gått på zoloft før og for meg funker den bra :-)Anonymous poster hash: 633ab...2cf

Gir den vektøkning og svetting?

AnonymBruker
Skrevet

Gir den vektøkning og svetting?

I større doser litt økt apetitt, småspiste litt. Men nå går jeg kun på 50 mg (men lamictal også som jeg tror kan øke konsentrasjonen), og har ikke fått økt apetitt av den dosen. Så håper denne dosen også snart funker mot angst...så slipper jeg å gå opp mer i dose. En del nattesvette noe som er ubehagelig. Men ikke svette på dagen. Jeg synes den er verdt det.

Anonymous poster hash: 633ab...2cf

Skrevet

De virket i hvertfall ikke godt nok. Bruker wellbutrin og fluoksetin. Måtte ha lithium for å bli bra, og dermed er jeg veldig i tvil på om jeg egentlig trenger AD.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd de fleste og ingen av dem hjalp på meg. Men kanskje det er en feil og en riktig måte å være deprimert på

Anonymous poster hash: beebd...efa

Skrevet

Tror svetting er forbundet med noradrenalin. Jeg kaldsvettet dagen lang da jeg brukte et SNRI. Men ikke med SNRI #2. Så det er litt pointless dette.

Hva er SNRI?

Skrevet

Hva er SNRI?

Selektive serotonin- og noradrenalinreopptakshemmere.

Skrevet

Etter mye prøving og feiling av medisiner har jeg landet på wellbutrin og truxal. Jeg synes det hjelper, jeg er ikke i toppform men mye bedre enn jeg var før denne medisinen. Jeg har ingen bivirkninger.

Skrevet

Jeg står på wellbutrin og en liten dose cipralex. Det fungerer veldig bra for meg bortsett fra at jeg ikke blir kvitt de korte dype depresjonene jeg får hvor jeg har lyst til å dø. Men alt i alt kunne jeg ikke hatt det bedre.

Skrevet

vet ikke, får ikke prøve! men da jeg prøvde fontex for mange år siden hadde jeg enorm god effekt i begynnelsen for så å bare bli enda mer deprimert etterpå. men sammen med zyprexa funket det utrolig bra! men nada virkning da jeg måtte slutte på zyprexa så den ble seponert.

kunne tenkt meg å prøve wellbutrin!

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med Wellbutrin. Fikk søvnproblemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...