AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hva heter rekkehus på engelsk? Jeg mener sånn med hver sin hageflekk utenfor, som er så typisk i Norge. Er town house det samme? Er det ulike betegnelser i England og i USA? Anonymous poster hash: d894f...196 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hva heter rekkehus på engelsk? Jeg mener sånn med hver sin hageflekk utenfor, som er så typisk i Norge. Er town house det samme? Rekkehus heter "Terraced house". Eksempel på town house: Anonymous poster hash: 5e3a8...5b4 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Jeg oppfatter "town house" som et rekkehus eller tomannsbolig i byområde, og gjerne har et visst preg av bygård, i motsetning til vanlig rekkehus, som gjerne befinner seg utenfor bykjernen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Jeg bruker "attached house". Jeg snakker britisk engelsk, aner ikke om det er et annet ord på amerikansk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.