Gå til innhold

Har du en favorittparfyme?


minimina2

Anbefalte innlegg

Lancome sitronduft og appelsinduft fra Biotherm. Jeg liker friske, lette og naturlige parfymer. Dior har også en god parfyme. Husker ikke hva den heter.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burberry - gjerne Britt til vanlig, og Body til finere anledninger fordi den er kraftigere. Og nå kommer sikkert snart årets sommerduft, så da blir det vel den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest: Womanity av Thierry Mugler.

 

Aner ikke om den er å få kjøpt lengre, så jeg sparer flasken min så godt jeg kan og håper den holder seg lenge.... Den er litt tung, så bruker den uansett ikke til hverdags.  :-)

 

Hverdagsfavoritten min er Clean: Warm Cotton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken - den fikk jeg i gave for noen år siden, men syntes den duftet vel "stramt", så den er nærmest ubrukt.

De lukter ikke likt :) husker en gang jeg skulle prøve min venninnes Poison da den hadde sin storhetstid. Syntes hun luktet så godt!! Jeg måtte bare vaske den bort. Var helt ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lukter ikke likt :) husker en gang jeg skulle prøve min venninnes Poison da den hadde sin storhetstid. Syntes hun luktet så godt!! Jeg måtte bare vaske den bort. Var helt ille. :)

Husk at parfyme kan lukte ulikt på to forskjellige kropper også - luktene reagerer jo med huden og ens egen kroppslukt og en parfyme som luker deilig på en kan lukte mindre godt på en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at parfyme kan lukte ulikt på to forskjellige kropper også - luktene reagerer jo med huden og ens egen kroppslukt og en parfyme som luker deilig på en kan lukte mindre godt på en annen.

Ja der var jo det som var svaret mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Chanel Five står høyest på min favorittliste.  Kjøpte en stor flaske i Tyrkia for to år siden og den kommer til å holde i noen år til.  Estee Lauder har også gode parfymer som passer meg.



Anonymous poster hash: 29beb...fa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Hverken jeg eller sambo tåler parfyme, så her går det i au naturell :-) Vasker alt med parfymefrie vaskemidler, såpe/shampo osv, bruker ingen hårstylingsprodukter og veldig lite sminke(allergivennlig mascara og eyeliner). Vi trener jevnlig, har god hygiene og har aldri hatt noe problemer med lukt. Syns igrunn han lukter bare godt :-)

 

Men jeg har en kjempeutfordring på bussen innimellom, spesielt om morgenen når alle er nystelte. Så mange lukter sammen gjør at jeg ankommer jobb med åndenød, rennende øyne, hodepine og whiskystemme. Det går heldigvis over. Men jeg skjønner ikke helt at det skal være nødvendig å bruke så himla mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...