Gå til innhold

Samlivsbrudd når man ikke har inntekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg ser for meg at den rette mannen da hadde vært troende til å sabotere for å hindre henne i å forlate ham.

Hva mener du nå ? Hindre henne i å forlate han etter at hun har forlatt han ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du nå ? Hindre henne i å forlate han etter at hun har forlatt han ?

Hvis hun vil prøve - før flytting - med at han tar alt ansvaret for ungene en dag i uka for å se om det funker og han ikke vil at hun skal flytte ser jeg for meg at han kunne komme til å gi blanke, evt. spille ekstremt hjelpeløs, bare for at hun skal angre seg og bli værende allikevel. Jeg sier ikke at denne fyren er sånn, men slike finnes jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hvis hun vil prøve - før flytting - med at han tar alt ansvaret for ungene en dag i uka for å se om det funker og han ikke vil at hun skal flytte ser jeg for meg at han kunne komme til å gi blanke, evt. spille ekstremt hjelpeløs, bare for at hun skal angre seg og bli værende allikevel. Jeg sier ikke at denne fyren er sånn, men slike finnes jo.

Ok, men jeg mente etter flytting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg må være litt kjip og si at du høres svært egoistisk ut. Du vil gjerne skilles, men først skal du leve på han til det passer deg. Barna kan gjerne være hos han halve tiden, for det høres så flott ut med annenhver uke barnefri.

 

Du vurderer hverken (eks)mannen din eller barna dere har satt til verden med mye omtanke, du forsøker å få en situasjon som først og fremst er ideell for deg.

 

Enig.

 

Mannen som er syk går hun fra når han trenger henne som mest. Og familierådgivning brukes ikke.

 

Få lykkes med egen forretningsvirksomhet. Etter 5 år er 7 av 10 virksomheter borte. Det tar tid før man får nok overskudd til å leve av. Hvis vedkommende hadde blitt frisør eller gått inn i et annet yrke med lave investeringer der kundene er privatpersoner, hadde hun kanskje hatt en mulighet til å lykkes. Salg på bedriftsmarked betyr normalt kredittsalg og da tar det lang tid fra salg til penger kommer inn.

Anonymous poster hash: c9cbb...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...