AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har tidligere skrevet flere innlegg her om at jeg får mareritt av Lamictal. Tar nå 200 mg Lamictal. Men noe som jeg synes virker på å forhindre mareritt er om jeg sier til meg selv før jeg sovner: i natt skal jeg ikke drømme om drap, foreldrene mine, skyting og ville dyr som angriper meg (eksempler). Da opplever jeg at jeg ikke drømmer om dette, har fremdeles livlige drømmer men ikke bare rene mareritt.. Hva mener du NHD, har dette virkelig en virkning? evt hvordan kan det skje? Anonymous poster hash: 88e4b...7e3 Anonymous poster hash: 88e4b...7e3 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Ja, det har virkning. Vårt våkne liv og vårt sovende liv er ikke to ulike tilstander uten noen forbindelse. Jeg kan påvirke hva jeg skal drømme, og jeg kan instruere meg om når jeg skal våkne. 0 Siter
Gondor Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Ja, det har virkning. Vårt våkne liv og vårt sovende liv er ikke to ulike tilstander uten noen forbindelse. Jeg kan påvirke hva jeg skal drømme, og jeg kan instruere meg om når jeg skal våkne.Kan du fortelle litt mer? Det er sikkert flere enn meg som er interessert i hvordan du gjør det. Hva annet kan du instruere deg selv til å gjøre? Jeg har skjønt det sånn at du kan hypnotisere andre. Kan du hypnotisere deg selv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.