Gå til innhold

Svært selektive angstsymptomer - nå voldsom hjertebank.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok tøft å jobbe på NAV.

Anonymous poster hash: d72fb...420

Det er det sikkert, men nå gjør jeg ikke det, da.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du hørte på foredraget til Wilhelmsen, så kom svaret på spørsmålet ditt der.

Skrevet

Hvis du hørte på foredraget til Wilhelmsen, så kom svaret på spørsmålet ditt der.

Skal høre på det etter jobb i dag. Fikk bare med meg første 10 minuttene i går kveld.

Skrevet

Skal høre på det etter jobb i dag. Fikk bare med meg første 10 minuttene i går kveld.

Når du har det så vanskelig med disse ekstraslagene foreslår jeg at du begynner med metoprolol igjen. Ser ingen grunn til at du ikke skal det...?

Skrevet

Når du har det så vanskelig med disse ekstraslagene foreslår jeg at du begynner med metoprolol igjen. Ser ingen grunn til at du ikke skal det...?

Har gjort det, til og med i større dose. Ser ut til at det begynner å virke nå, men i starten hjalp ikke engang det.

Skrevet

Har gjort det, til og med i større dose. Ser ut til at det begynner å virke nå, men i starten hjalp ikke engang det.

Så bra at du har gjort det og at det virker igjen  :) Nå har du forsøkt uten og det blir da mer belastende for deg enn nødvendig. Bruker det selv som migreneprofylakse (100mg) og en flott bieffekt er at jeg slipper ekstraslagene som jeg er blitt plaget veldig med det siste halve året. Aner ikke hvorfor jeg i all verden har fått disse ekstraslagene, men legene sier det er ufarlig. Dessuten har jeg lest det meste du har skrevet om tilstanden og blir beroliget av det  :)

Skrevet

Jeg har hørt Wilhelmsen mange ganger og jeg synes det er like genialt hver gang.

Mens jeg har hørt på disse 78 minuttene, har jeg bestemt meg for at jeg  ikke skal starte behandling med noen angstpasient før pasienten har sett dette foredraget.

Takk for linken :-)

:) :)

Skrevet

Har akkurat sett hele videon. Jeg humret og jeg gråt innimellom. Som sagt i et annet innlegg tidligere i dag har jeg hatt konsultasjoner hos Wilhelmsen. Det er mange år siden og det gjorde meg godt og vondt å se denne videoen. Godt fordi han er så flink til nettopp å arrestere "galskapen" i bekymringer, vondt fordi jeg sløser fortsatt for mye tid på bekymringer. Jeg skal begynne å trene på å sende tanker på skyer igjen og hjelpe de fortere av sted ved å blåse på de :) Takk for video :)

Anonymous poster hash: 14001...177

Så bra at den hjalp deg og at du fikk "frisket" opp litt igjen kanskje:) Jeg satt mest og lo av galskapen som jeg kjente meg igjen i. Jeg jobber med meg selv hver dag for å endre disse mønstrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...