Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig på et arrangement denne uken, men nå gruer jeg meg så fælt at jeg lurer på om jeg heller burde bli hjemme. Jeg tror ikke at jeg vil få noe ut av det. Jeg tror ikke jeg vil bli noe smartere av å gå. Dette gjorde jeg egentlig for meg selv, fordi jeg synes det er et spennende tema. Jeg ville utfordre meg selv. Det kommer virkelig flinke folk som skal snakke. Nå synes jeg det virker veldig tungt å gå. Burde jeg si at jeg ikke kommer? Det er ingen som kommer til å savne meg der. Det går ikke ut over noen andre om jeg ikke går. Jeg vinner ingenting på å ha det vondt i flere dager, når jeg sannsynligvis ikke får noe ut av det. 

Skrevet

Jeg synes du skal dra! Du har brukt mye tid på å forberede deg psykologisk, og det vil være synd om du trekker deg nå i siste øyeblikk.

Skrevet

Jeg synes du skal dra! Du har brukt mye tid på å forberede deg psykologisk, og det vil være synd om du trekker deg nå i siste øyeblikk.

Jeg har så tungt for å puste nå. Føler bare det blir verre og verre. Prøver å tenke på andre ting. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. Jeg vil så gjerne få det til. Jeg har planlagt alt det praktiske, gjort forberedelser, men det hjelper lite nå. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir så redd...

Skrevet

Har det som deg mtp noe jeg har meldt meg på. Det som jeg tenker på som positivt, er kompetansen jeg forhåpentligvis får + den gode følelsen ved å frivillig gjøre noe som koster litt som jeg strengt talt ikke må!

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å gå. Du har alt å vinne og ingenting å tape på å gjøre det. Det blir en seier for deg. En viktig seier!

Anonymous poster hash: e0b47...77e
Skrevet

Har det som deg mtp noe jeg har meldt meg på. Det som jeg tenker på som positivt, er kompetansen jeg forhåpentligvis får + den gode følelsen ved å frivillig gjøre noe som koster litt som jeg strengt talt ikke må!

Jeg tenkte i utgangspunktet som deg. Jeg håper på å få større kompetanse. Men hvis jeg ikke klarer å følge med. Det er heller ingen rømningsmuligheter. Jeg kan ikke bare dra dersom jeg blir veldig dårlig. Prøver å roe meg ned. Jeg kan ikke møte opp slik. Takk for oppmuntring. Jeg vil så gjerne få det til. Det er så mye høyere mål enn jeg pleier sette for meg selv. 

Skrevet

Jeg tenkte i utgangspunktet som deg. Jeg håper på å få større kompetanse. Men hvis jeg ikke klarer å følge med. Det er heller ingen rømningsmuligheter. Jeg kan ikke bare dra dersom jeg blir veldig dårlig. Prøver å roe meg ned. Jeg kan ikke møte opp slik. Takk for oppmuntring. Jeg vil så gjerne få det til. Det er så mye høyere mål enn jeg pleier sette for meg selv. 

Kanskje blir det bedre når du først har kommet deg dit og opplegget er i gang.

For øvrig finnes det alltid noen rømningsmuligheter. Hvis verden går helt i stå for deg, så kan du droppe deler av programmet.

Skrevet

Jeg skal egentlig på et arrangement denne uken, men nå gruer jeg meg så fælt at jeg lurer på om jeg heller burde bli hjemme. Jeg tror ikke at jeg vil få noe ut av det. Jeg tror ikke jeg vil bli noe smartere av å gå. Dette gjorde jeg egentlig for meg selv, fordi jeg synes det er et spennende tema. Jeg ville utfordre meg selv. Det kommer virkelig flinke folk som skal snakke. Nå synes jeg det virker veldig tungt å gå. Burde jeg si at jeg ikke kommer? Det er ingen som kommer til å savne meg der. Det går ikke ut over noen andre om jeg ikke går. Jeg vinner ingenting på å ha det vondt i flere dager, når jeg sannsynligvis ikke får noe ut av det. 

Kan du si litt om hva du konkret er redd for skal skje? 

Skrevet

Jeg vet egentlig at ingenting farlig vil skje, selv om jeg er kunnskapsløs om tema. Jeg kommer til å dumme meg ut men uansett kan jeg lære noe. Det er bare så vanskelig å roe seg ned. HVis jeg besvimer er det ikke så farlig det heller. Folk er snille selv om de er flinke. 

Takk, verden går i stå kanskje jeg er redd for det. At verden går i stå. Takk, det finnes alltid rømningsmuligheter. Kan komme meg til det rommet jeg får. Blir ikke det samme, men kommer meg bort. 

Bella Dotte
Skrevet

Er det ikke et vanlig seminar da - isåfall forventes det ikke annet av deg enn at du er stille og følger med, eller ihvertfall later som du følger med  ^_^

Skrevet

Tusen takk for alle gode snille ord. Jeg kom meg på seminaret :) Og jeg har lært kjempe mye, det har vært givende. Jeg hadde til og med en lengre samtale med en fantastisk kvinne under middagen. Nå gleder jeg meg faktisk til resten.

Tusen takk til Maria Magdalena som la ut foredraget med Wilhelmsen i går. Det hørte jeg på tre ganger i går, og det hjalp litt :) Nå er jeg ekstatisk, og tenker nesten ikke på de dumme tingene jeg sa og gjorde i løpet av dagen.

Tusen tusen takk!

Skrevet

Så flott at du kom deg av gårde:-)

Du har sikkert ikke rukket å gjøre så mange flere dumme ting enn gjennomsnittet...*s*

Skrevet

Tusen takk for alle gode snille ord. Jeg kom meg på seminaret :) Og jeg har lært kjempe mye, det har vært givende. Jeg hadde til og med en lengre samtale med en fantastisk kvinne under middagen. Nå gleder jeg meg faktisk til resten.

Tusen takk til Maria Magdalena som la ut foredraget med Wilhelmsen i går. Det hørte jeg på tre ganger i går, og det hjalp litt :) Nå er jeg ekstatisk, og tenker nesten ikke på de dumme tingene jeg sa og gjorde i løpet av dagen.

Tusen tusen takk!

Så bra, dette var et ordentlig gladinnlegg :)

Skrevet

Så flott at du kom deg av gårde:-)

Du har sikkert ikke rukket å gjøre så mange flere dumme ting enn gjennomsnittet...*s*

Takk. Jeg snakket til og med engelsk med en av deltakerne, og det har jeg nesten ikke gjort offentlig siden jeg gikk på skolen. Min engelsk er helt tragisk, men jeg holdt faktisk en samtale uansett om jeg dummet meg ut. Nå er jeg faktisk litt stolt over meg selv :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...