GladMango Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er så frustrert på legen min.. Jeg har bipolar lidelse type 2, og har hele veien fått "kastet" medikamenter etter meg. Piller som gjør meg helt sløv, piller som gjør at jeg sover hele dagen og er slitsomt å holde seg våken, piller som jeg må måle blodet mitt regelmessig, antidepressiva, sovepiller, innsovningspiller.. ja - vi har eksprementert med masse. og jeg har en haug med piller hjemme. Siden alle har gjort meg til en annen person som jeg ikke trives med så går jeg i dag ikke på medikamenter.... Likevel prøvde vi med Lyrica. Jeg fikk 7 tabletter med 50 mg. De skulle jeg ta i en uke. Jeg tok dette hver tredje dag og de varte i ca 3 uker. Disse har hjulpet meg masse. Jeg er meg selv hele tiden! Når jeg noen ganger har det slik at kroppen er sliten og hodet er helt manisk - så gjør dette at jeg har det bedre. Jeg slutter å tenke på sett og vis. Jeg sover godt på de og har appetitt osv.. ALT fungerer bedre. I ettertid har jeg spurt om ikke dette er et medikament som jeg kan få, siden dette har fungert så godt. Jeg trenger ikke å ta det regelmessig, det fungerer med en gang og det bedrer livskvaliteten min betraktelig (og til de rundt meg). Legen sa at det var mange som misbrukte medikamentet, og jeg ikke kunne få det. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg da fikk det i utgangspunktet??! Er det noen som kan gi meg erfaringer/råd om hvordan jeg skal gjøre dette videre? Er det noen som går på Lyrica her med BL2?? eller erfaringer fra Lyrica? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.