Gjest Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Hvis man føler at man ikke har noen egen personlighet, og er et monster, fordi man bare lever via andre. Tenker at man stjeler andre. Følelse av å ikke ha noen grenser, slik at man frykter man er i stand til hva som helst, bare forholdene rundt tilsier det. Kan det stemme, eller er det snakk om et feil bilde, som i vrangforestillinger? Jeg var nesten skråsikker på at jeg var denne fisken. Jokeren. Maskinen. Det gjorde vondt. Men så slår det meg; kan dette være vrangforestillinger? Eller feil syn på seg selv da, i det minste. 0 Siter
frosken Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Hvis man føler at man ikke har noen egen personlighet, og er et monster, fordi man bare lever via andre. Tenker at man stjeler andre. Følelse av å ikke ha noen grenser, slik at man frykter man er i stand til hva som helst, bare forholdene rundt tilsier det. Kan det stemme, eller er det snakk om et feil bilde, som i vrangforestillinger? Jeg var nesten skråsikker på at jeg var denne fisken. Jokeren. Maskinen. Det gjorde vondt. Men så slår det meg; kan dette være vrangforestillinger? Eller feil syn på seg selv da, i det minste. God natt:-) Ikke begynn å rote deg inn i tankesurr, gå og legg deg i stedet. 0 Siter
FGT Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 En som mangler identitetsfølelse, kan føle at en lever på en måte igjennom andre, men å leve inni en fisk, eller være en fisk, da må det være noe annet, tror jeg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.