Gjest Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Spør om du kan få tabletter på 10 mg, trettheten pleier å gi seg når du blir vant til dem :-). Ihvertfall min erfaring. Når jeg ikke har brukt dem på en stund, blir jeg veldig trett. Jeg bruker truxal som sovemedisin i perioder. Har brukt opptil 150 mg for å få sove når jeg har vent meg til dem. Da merker jeg ingen tretthet av 15 mg. Det er mulig jeg ikke kommer til å bli vant med dem når jeg bare skal bruke dem ved behov. Da vet jeg ikke om jeg kan ta den risikoen det er å bruke de på jobb. I tillegg til at det både var flaut og ubehagelig og reagere slik jeg gjorde, så skal jeg også kjøre hjem etterpå. Jeg fikk ordnet det så jeg slapp å kjøre denne gang, men kan ikke basere det på det. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Spør om du kan få tabletter på 10 mg, trettheten pleier å gi seg når du blir vant til dem :-). Ihvertfall min erfaring. Når jeg ikke har brukt dem på en stund, blir jeg veldig trett. Jeg bruker truxal som sovemedisin i perioder. Har brukt opptil 150 mg for å få sove når jeg har vent meg til dem. Da merker jeg ingen tretthet av 15 mg. Finnes det truxal på 10 mg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.