frosken Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Frosken:Tilpasset opplegg i regi actavis høres for meg grusomt ut ( se erfaring) Jeg har sett flere tilfeller av vellykkede opplegg i regi av nav, noen får svært god hjelp. Ikke alle får god hjelp, men det er fortsatt slik at mange får det. Avslag på AAP kan påklages, dersom du og dine behandlere mener avslaget er feil, så bør du klage innen fristen. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Vet ikke hva dps mener- psykologen sa å ja- og at jeg måtte tenke ut hva jeg skulle si på jobbintervju. Skal jeg tolke det som at hun mener jeg bør prøve? Trives jo ikke slik jeg har det nå- men betviler dessverre at jobb er bedre- er blitt så forferdelig trygghetssøkende. Alt for tryggheten- sier nei til ting jeg egentlig vil ellers også- f eks sosiale arr av ulik karakter... 0 Siter
frosken Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Jeg tenker at du neppe vil bli mindre trygghetssøkende av å fortsatt gå hjemme uten å ha arbeidslivstilknytning. Jeg ville ha snakket med NAV om muligheten for en gradvis opptrapping eller andre tilpasninger som kan hjelpe deg til å få det til. Jeg tror det er en mye bedre strategi å forsøke å samarbeide med nav om å finne løsninger enn å kjempe for retten til passivitet. 0 Siter
larimar Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Enig med frosken. Ofte er det ikke det beste å sitte inne med sykdommen sin. Veldig mange (men selvfølgelig ikke alle) blir friskere av å jobbe eller være i aktivitet. Synes du bør prøve å se hvor det tar deg. Blir du dårligere så får du ta det derfra. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 ( men ikke med Navs støtte, må i så fall klare å mobilisere frem styrke til dette selv, for så å søke ordinære jobber.. Vil ikke ha Navs hjelp !!!!! Orker det bare ikke!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.