Gå til innhold

antipsykotika. link?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen link med seriøse kilder til påstandene om at antipsykotika reduserer hjernemassen osv?

Skrevet

nå har jeg googled litt og funnet linkene...

jeg skal få legen til å forklare dette for meg

men for å være ærlig syns jeg psykosen har skadet hjernen min mer enn medisinene :(

AnonymBruker
Skrevet

men for å være ærlig syns jeg psykosen har skadet hjernen min mer enn medisinene :(

Og en ting til - mange med schizofreni og psykoser kan bli svært passive av medisiner. Som meg. Hvis man sitter å ser i veggen mange timer hver dag så er ikke dette så veldig oppbyggende for hjernen  heller.

Anonymous poster hash: 79dad...9bc

Skrevet

Hvorfor slutter du ikke med medisiner da eller reduserer dosen?

Skrevet

Hvorfor slutter du ikke med medisiner da eller reduserer dosen?

JEG BLIR SVIN SJUK!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Okei men da tror jeg det beste er å ikke tenke så mye på de påstandene.

Skrevet

har noen link med seriøse kilder til påstandene om at antipsykotika reduserer hjernemassen osv?

Jeg håper - og tror - at du ikke gjør ufornuftige valg mht medisineringen. Så dårlig som du ble, må du ikke ta sjansen på å gjøre noe som helst som kan medføre en ny runde med like alvorlig mani og psykose.

Skrevet

jeg tørr ikke røre medisinene nå som jeg endelig er bra i hodet etter nesten to år

Skrevet

jeg tørr ikke røre medisinene nå som jeg endelig er bra i hodet etter nesten to år

Det er bra:-) 

Jeg klarer ikke la være å si at jeg også håper du tar godt vare på deg selv når du drar på den lange ferien din. Medisiner og kontrollert alkoholinntak kan være helt avgjørende. Sånn - nå skal jeg ikke mase om det på en stund;-)

Skrevet

Jeg elsker en gutt som misliker sterkt om jeg skulle drikke så det passer bra for meg. :)

Skrevet

Jeg elsker en gutt som misliker sterkt om jeg skulle drikke så det passer bra for meg. :)

Så bra:-)))

Skrevet

Du kan sikkert lett finne undersøkelser på hvor skadelig fylla er for hjernen og...

Skrevet

Du kan sikkert lett finne undersøkelser på hvor skadelig fylla er for hjernen og...

Men man må ikke gå på fylla.

Medisinene derimot, må man gå på. :(

Skrevet

Men man må ikke gå på fylla.

Medisinene derimot, må man gå på. :(

Drikker du aldri?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...