Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Har låst meg inne på badet og funnet frem barberblad. Men det er ikke dette jeg vil. Jeg kjemper med meg selv og tror jeg skal klare å la være denne gang. Jeg har vært i en berg og dalbane i dag. Noen ganger er jeg helt meg selv og forstår ingenting. Så plutselig går det ned igjen. Det er slik jeg hadde det nesten hele tiden før og jeg blir redd. Jeg er jo frisk nå, så da skal ikke dette skje. Hva er det som egentlig skjer med meg? Det er vel ikke noe andre kan gjøre, men det letter litt å skrive det, selv om jeg vet dere ikke liker slike innlegg. Jeg må snart ut til resten av familien og spille rollen som om alt er bra. Kanskje denne berg og dalbanen snart er over for denne gang, men det er tøft den tiden det varer. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Hvis det er smerte som er motivasjonen kan du jo løfte vekter f.eks... hard trening er også muskelavslappende. Du får bare si du trenger litt luft da, så springer du til du får blodsmak i kjeften. Det kan gjøres på 15 min... 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Hvis det er smerte som er motivasjonen kan du jo løfte vekter f.eks... hard trening er også muskelavslappende. Du får bare si du trenger litt luft da, så springer du til du får blodsmak i kjeften. Det kan gjøres på 15 min... Det fungerer ikke slik. Kampen har kommet og gått i hele dag. Flere ganger vil jeg bare si skitt og, så gjør det da og bli ferdig. Men ikke vil jeg ha nye arr, og jeg vet at det bare er en stund jeg føler meg ferdig. Så jeg kjemper i mot trangen fremdeles. Håper det slipper taket i morgen. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Det fungerer ikke slik. Kampen har kommet og gått i hele dag. Flere ganger vil jeg bare si skitt og, så gjør det da og bli ferdig. Men ikke vil jeg ha nye arr, og jeg vet at det bare er en stund jeg føler meg ferdig. Så jeg kjemper i mot trangen fremdeles. Håper det slipper taket i morgen. Hvis det eneste du kan gjøre er å ville deg gjennom, så er det vel det du må gjøre, da... 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Hvis det eneste du kan gjøre er å ville deg gjennom, så er det vel det du må gjøre, da... Jeg kan kjempe mot trangen og håpe at jeg klarer det til det slipper taket. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kan kjempe mot trangen og håpe at jeg klarer det til det slipper taket. Do that. Jeg tror det er flere muligheter, men det er nå bare min følelse da. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Do that. Jeg tror det er flere muligheter, men det er nå bare min følelse da. Jeg begynte på denne tråden for å prøve å lette litt på trykket. Det hjalp meg der og da. Vet ikke om de liker at jeg skriver slike innlegg, men jeg hadde ingen annen måte å lette på trykket. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Jeg begynte på denne tråden for å prøve å lette litt på trykket. Det hjalp meg der og da. Vet ikke om de liker at jeg skriver slike innlegg, men jeg hadde ingen annen måte å lette på trykket. Drit i dem da vel. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Drit i dem da vel. Jeg foretrekker å holde meg til retningslinjene. Men håper jeg blir tilgitt. Det er den eneste måten jeg klarer å få frem hvordan jeg egentlig har det. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Jeg foretrekker å holde meg til retningslinjene. Men håper jeg blir tilgitt. Det er den eneste måten jeg klarer å få frem hvordan jeg egentlig har det. Du burde begynne å oppføre deg mer lumpent. Jeg er sikker på at en som deg vil ha nytte av det. Snu sinnet ut, ikke inn. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Du burde begynne å oppføre deg mer lumpent. Jeg er sikker på at en som deg vil ha nytte av det. Snu sinnet ut, ikke inn. Jeg er veldig opptatt av at det jeg sliter med ikke skal gå ut over andre. Men det med sinne har jeg skrevet om før på forumet. Hvis jeg opplever at jeg blir urettferdig behandlet eller lignende ting som går inn på meg. Så opplever jeg at hvis jeg klarer å føle sinne så føles det frigjørende. Selv om jeg ikke viser sinne til andre. Jeg føler jeg får plassert problemet der det er istedenfor å la det gå inn på meg. Endret 15. mai 2014 av eller 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Jeg er veldig opptatt av at det jeg sliter med ikke skal gå ut over andre. Men det med sinne har jeg skrevet om før på forumet. Hvis jeg opplever at jeg blir urettferdig behandlet eller lignende ting som går inn på meg. Så opplever jeg at hvis jeg klarer å føle sinne så føles det frigjørende. Selv om jeg ikke viser sinne til andre. Hva med å bli politisk aktivist? Høres sikkert teit ut, men hvorfor ikke? To fluer i én smekk; det trengs aktivister her i verden. Uansett, litt sinne går ikke ut over noen... det er vanlig, folk forventer ikke annet. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Hva med å bli politisk aktivist? Høres sikkert teit ut, men hvorfor ikke? To fluer i én smekk; det trengs aktivister her i verden. Uansett, litt sinne går ikke ut over noen... det er vanlig, folk forventer ikke annet. Tror ikke jeg kunne vært politisk aktivist. 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Tror ikke jeg kunne vært politisk aktivist. Hvorfor ikke? For engstelig? For konservativ? 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor ikke? For engstelig? For konservativ? For å være helt ærlig så vet jeg ikke nok til hva det innebærer. Jeg kan vel både være engstelig og konservativ i enkelte ting. Så er jeg egentlig veldig jordnær. Ser fornuftig på ting. I hvertfall slik jeg synes er fornuftig 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 For å være helt ærlig så vet jeg ikke nok til hva det innebærer. Jeg kan vel både være engstelig og konservativ i enkelte ting. Så er jeg egentlig veldig jordnær. Ser fornuftig på ting. I hvertfall slik jeg synes er fornuftig Fuel for hatred: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_North_Korea 0 Siter
iAnonym Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Ok, kanskje ikke den smarteste videoen å poste her... beklager. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 Ok, kanskje ikke den smarteste videoen å poste her... beklager. Det går sikkert greit, men ikke min smak altså. Du har fått lettet litt på presset mitt i kveld. Det gjorde godt. Så takk for det. Nå må jeg sove. God natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.