AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 NHD. Kan man kombinere Seroquel depot med annen AP? Evt hvilke type? Holder på å trappe opp til 300 mg, for angst, panikk, tvangstanker og uro. Brukte Trilafon før og hadde da mindre uro i kroppen. Merker ikke jeg får den samme roen i kroppen av seroquel. Står på 200 mg nå en uke, så trappe opp til 300 mg. Kan man evt kombinere den med trilafon? Anonymous poster hash: dbb45...26c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Ja, alle de ulike AP kan kombineres. Jeg vil tross dette anbefale at en arbeider med dose og tidspunkt for inntak med "hovedmedikamentet" så langt det er mulig før en introduserer medikament nummer to. Monoterapi er å foretrekke der det er mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Takk NHD. skal snakke med psykiateren min om dette Anonymous poster hash: dbb45...26c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 Seroquel er som gift for meg og jeg slutter å bruke det nå. Jeg er sløv i ca. 16 timer etter at jeg tar det, men det nytter ikke å fortelle psykiatere. Psykologer derimot hører på når jeg snakker om virkning av medisiner. De tjener ikke penger på å få medisisner i folk. Anonymous poster hash: c70c2...e3a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2014 Skrevet 18. mai 2014 Psykiatere tjener heller ikke penger på å medisinere folk :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 Skrevet 19. mai 2014 Finnes det noe sted på nettet der det står man kan kombinere ulike AP? Vil gjerne lese om det. Anonymous poster hash: dbb45...26c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.