Gå til innhold

piller mot ekstremtørste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fins det piller mot den ekstremtørsten jeg får av litium? Jeg drikker meg syk og er like tørst.

Anonymous poster hash: 694ff...530
AnonymBruker
Skrevet

Er du testet for diabetes?

Anonymous poster hash: 10954...4b1
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kjenner ingen slik pille.

Jeg synes du skal ta det opp med fastlegen for evt å finne årsaken.

Skrevet

Jeg tror egentlig ekstrem tørste er noe man skal være veldig påpasselig med... ekstrem tørste over tid...

Bestill time til mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også veeeldig tørst av Lithium. Drakk 7-9 liter væske hver dag. Begynte å snuse, gikk ned til 5-7 liter, slutta med medisinen - 2-4 liter væske hver dag, noen ganger mindre.

Jeg anbefaler ikke deg å slutte med medisinen, dette er bare min erfaring. Dessuten hadde jeg ikke hjelp av Lithiumen da - selv om jeg sto på den fra 06 til tidligere i år. De hadde bare ikke turt å røre den...de var redd for hvordan kroppen og hodet ville reagere på avslutninga.

Anonymous poster hash: 49abe...edd
AnonymBruker
Skrevet

De fant ingen grunn til den ekstreme tørsten min...noen ganger var det mer enn 9 liter også, men det var sjelden

Anonymous poster hash: 49abe...edd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke slutte med litium, jeg har utrolig god effekt av den, og vært under grava uten den.

Men da beroliger jeg meg med at det er litium som er synderen og ikke diabetes som alle advarer meg mot. selv om jeg skal få sjekket meg….

Skrevet

Jeg kan ikke slutte med litium, jeg har utrolig god effekt av den, og vært under grava uten den.

Men da beroliger jeg meg med at det er litium som er synderen og ikke diabetes som alle advarer meg mot. selv om jeg skal få sjekket meg….

Jeg fikk også ekstremtørste av litium. Våknet flere ganger hver natt og måtte drikke vann/gå på do!

Senere fant vi ut at jeg kunne gå ned litt i dose, og nå er det ikke noe problem lenger :) Små justeringer i medisindosen kan noen ganger gi store utslag ifht bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...