AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Hvor mye sobril kan jeg kjøre på max? Går på andre faste medisiner, men ingen andre A eller B prep. Har det noe å si?Anonymous poster hash: 2cadc...019 0 Siter
ISW Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 (endret) http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-medisintabell-37964.html Pluss at du har et ansvar for å kun kjøre bil når du føler deg opplagt og i stand til det. Er du stuptrøtt eller utslitt skal du ikke kjøre bil selv uten medikamenter. Endret 16. mai 2014 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-medisintabell-37964.html Pluss at du har et ansvar for å kun kjøre bil når du føler deg opplagt og i stand til det. Er du stuptrøtt eller utslitt skal du ikke kjøre bil selv uten medikamenter. Ok, takk. Da kan jeg max kjøre på 30 mg ser jeg. Men jeg går på medikamenter som zoloft, Seroquel (har ikke tatt i dag), Lamictal, abilify og catesepran. Lurer på om det har noe å si? Er ikke trøtt eller sløv, eller uberegnelig, men har litt angst..Anonymous poster hash: 2cadc...019 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Ok, takk. Da kan jeg max kjøre på 30 mg ser jeg. Men jeg går på medikamenter som zoloft, Seroquel (har ikke tatt i dag), Lamictal, abilify og catesepran. Lurer på om det har noe å si? Er ikke trøtt eller sløv, eller uberegnelig, men har litt angst..Anonymous poster hash: 2cadc...019 Ok, slik jeg tolker det av tabellen, så har ikke det noe å si. Men det hadde vært fint å få en bekreftelse. Anonymous poster hash: 2cadc...019 0 Siter
ISW Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Ok, takk. Da kan jeg max kjøre på 30 mg ser jeg. Men jeg går på medikamenter som zoloft, Seroquel (har ikke tatt i dag), Lamictal, abilify og catesepran. Lurer på om det har noe å si? Er ikke trøtt eller sløv, eller uberegnelig, men har litt angst..Anonymous poster hash: 2cadc...019 Det står ikke noe om det i listen. Men du må jo selvfølgelig se an formen din. Grunnlidelsen er mer avgjørende. Hvis du f.eks mangler impulskontroll skal du IKKE kjøre bil. Heller ikke hvis du har alvorlig nedsatt konsentrasjon (for eksempel). Som bilist har du et stort ansvar både ovenfor deg selv og andre trafikanter. Det er ingen skam å si "i dag kan eller vil jeg ikke kjøre bil". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Det står ikke noe om det i listen. Men du må jo selvfølgelig se an formen din. Grunnlidelsen er mer avgjørende. Hvis du f.eks mangler impulskontroll skal du IKKE kjøre bil. Heller ikke hvis du har alvorlig nedsatt konsentrasjon (for eksempel). Som bilist har du et stort ansvar både ovenfor deg selv og andre trafikanter. Det er ingen skam å si "i dag kan eller vil jeg ikke kjøre bil". Jeg har ingen lidelse som gir meg impulsivitet eller dårlig konsentrasjon. Er ellers klar over alt det du skrev - fra før....Anonymous poster hash: 2cadc...019 0 Siter
Gjest Skrevet 17. mai 2014 Skrevet 17. mai 2014 (endret) http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-medisintabell-37964.html Pluss at du har et ansvar for å kun kjøre bil når du føler deg opplagt og i stand til det. Er du stuptrøtt eller utslitt skal du ikke kjøre bil selv uten medikamenter. Det stemmer det du skriver her, men jeg lurer på hvor mange av de som blir syke mens de er på jobb, lar bilen stå og tar taxi hjem. Jeg har inntrykk av at det er skremmende mange som kjører selv, hvis de bare klarer å holde balansen og holde øynene oppe. Endret 17. mai 2014 av eller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.