Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 1. Finn ut hva som er normale vansker og svingninger og hva som er sykdom. 2. Doser litium så høyt at sykdommen holdes i sjakk. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 1. Finn ut hva som er normale vansker og svingninger og hva som er sykdom. 2. Doser litium så høyt at sykdommen holdes i sjakk. Det er det jeg ikke vet hva som er sykdom og hva jeg må lære å leve med. Å ha en dag jeg går på badet mange ganger og kjemper med meg selv med en sterk selvskadingstrang så føler jeg ikke det er normalt. Samtidig som flere års sykdom nok har gjort at jeg reagerer slik ganske fort. Uroen tror jeg heller ikke er normal. Men når jeg er bra tenker jeg at såpass bør jeg tåle. Jeg tenker også at de ustabile periodene er sykdommen som koker under medisinlokket og innimellom koker over. Det er på dol jeg har gitt mest utrykk for hvordan jeg har det, så kanskje noen her har en oppfattelse om det er normale svingninger jeg har. Det eneste jeg kan si er at de ikke var der det første halvåret etter at jeg begynte med lithium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.