Gå til innhold

En ny sjanse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på time i dag og snakket om hva som skjedde før helga og på mandag. Fikk vite litt om hva de hadde snakket om og at det ikke er forventet av meg at jeg må si så mye om meg selv, det er nok om jeg bare kommer dit. De hadde avtalt et nytt møte og jeg fikk vite at det finner sted neste mandag, på samme sted og tid som sist uke. Det føles nesten som om jeg har fått en sjanse til å starte på nytt og jeg skal prøve ikke å ødelegge for meg selv denne gangen også...

Anonymous poster hash: c23fa...6f1
DexterMorgan
Skrevet

Det var bra.

Foresten så er det vanskelig å ta oppfølgingstråder med anonyme folk da vi ikke vet hvem de er

Skrevet

Var på time i dag og snakket om hva som skjedde før helga og på mandag. Fikk vite litt om hva de hadde snakket om og at det ikke er forventet av meg at jeg må si så mye om meg selv, det er nok om jeg bare kommer dit. De hadde avtalt et nytt møte og jeg fikk vite at det finner sted neste mandag, på samme sted og tid som sist uke. Det føles nesten som om jeg har fått en sjanse til å starte på nytt og jeg skal prøve ikke å ødelegge for meg selv denne gangen også...

Strålende! Dette var flott å lese. Trenger du motvekt til angsttanker vet du hvor du har oss ;-)

Skrevet

Bra jobbet! Sorter dette under "gode erfaringer" og som motvekt mot katastrofe-tanker :)

AnonymBruker
Skrevet

Strålende! Dette var flott å lese. Trenger du motvekt til angsttanker vet du hvor du har oss ;-)

Tusen takk. Det kan jo hende panikken tar meg i løpet av helga, men skal prøve å forholde meg rolig. Ingen som forventer mer enn at jeg møter opp denne gangen og det gjør det heldigvis litt lettere. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var bra.

Foresten så er det vanskelig å ta oppfølgingstråder med anonyme folk da vi ikke vet hvem de er

Det forstår jeg, men jeg vil være anonym. Tror nok de som leste min forrige tråd her inne forstår det likevel... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bra jobbet! Sorter dette under "gode erfaringer" og som motvekt mot katastrofe-tanker :)

:rolleyes:

Skrevet

Dette synes jeg var hyggelig å lese:-)

AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg var hyggelig å lese:-)

Takk. :)  Nå må jeg bare prøve å holde meg til planen som er å stille på møtet. 

Skrevet

Tusen takk. Det kan jo hende panikken tar meg i løpet av helga, men skal prøve å forholde meg rolig. Ingen som forventer mer enn at jeg møter opp denne gangen og det gjør det heldigvis litt lettere. :)

Hvordan går det med deg? 

Skrevet

Takk. :)  Nå må jeg bare prøve å holde meg til planen som er å stille på møtet. 

Jeg skal krysse fingrene for deg i morgen tidlig:-)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk stresshodepinen i går ettermiddag, noe som både skyldes dagen i dag, men også at jeg gjorde noe jeg normalt ikke gjør i går (kjøre langt og på ukjente veier) - så jeg var nok veldig sliten etter det også. Men det gikk bra og jeg overlevde dagen i går også. :) Så når jeg endelig kom hjem i går var jeg helt utslitt og gikk rett å la meg, våknet først etter 12 timer i dag tidlig. Nå er hodepinen heldigvis borte, men nå er det tvilen, angsten og en indre uro som dominerer og det er vanskelig å konsentrere seg om noe annet. Er noen timer enda til jeg skal dit, så hadde planer om å få gjort en del i mellomtiden, men nå klarer jeg ikke legge vekk tanken på møtet og det føles nytteløse å få gjort noe annet nå... Kjenner jeg gruer meg veldig og det blir ikke bedre av å tenke så mye heller. 

Skrevet

Det gjør ikke noe at du gruer deg til møtet bare du møter opp :) Håper at du vil synes at møtet er ok, men er mest opptatt av at du møter opp og prøver å være fornøyd med å ha gjort det!

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke noe at du gruer deg til møtet bare du møter opp :) Håper at du vil synes at møtet er ok, men er mest opptatt av at du møter opp og prøver å være fornøyd med å ha gjort det!

Tror jeg skal klare det denne gangen. Skal i hvert fall forsøke. Tror jeg blir mer letta enn fornøyd når det er over, men det er ikke så viktig hva jeg tenker så lenge jeg ikke trekker meg i siste liten...  

AnonymBruker
Skrevet

Synes du har en flott innstilling :)

Ikke gi deg, dette klarer du! <3

Anonymous poster hash: 229f2...fbf
AnonymBruker
Skrevet

Synes du har en flott innstilling :)

Ikke gi deg, dette klarer du! <3

Anonymous poster hash: 229f2...fbf

Takk :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om jeg greier dette. Begynner å bli kjempe stressa nå og mister helt motet... :( Blir fortvilet over meg selv fordi jeg bare ødelegger alt. Tror ikke jeg klarer å si noen ting og hater når jeg ikke har kontroll over situasjonen, forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal utsette meg selv for dette - er jo nytteløst uansett! :angry:     

Skrevet

Blir fortvilet over meg selv fordi jeg bare ødelegger alt. Tror ikke jeg klarer å si noen ting og hater når jeg ikke har kontroll over situasjonen, forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal utsette meg selv for dette - er jo nytteløst uansett!

Du trenger ikke planlegge å si noe, det holder at du kommer deg dit.

Hvis du møter opp, får du en stor seier å slå ut tanken på at du "bare ødelegger alt" med. Den kan du bruke mange ganger senere.

Det er svært sjelden ting er "nytteløse uansett". I ditt tilfelle stemmer det absolutt ikke.

Stå på, ikke tenkt - bare dra! Vi er mange som heier på deg akkurat nå :)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg greier dette. Begynner å bli kjempe stressa nå og mister helt motet... :( Blir fortvilet over meg selv fordi jeg bare ødelegger alt. Tror ikke jeg klarer å si noen ting og hater når jeg ikke har kontroll over situasjonen, forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal utsette meg selv for dette - er jo nytteløst uansett! :angry:     

Hovedmålet denne gangen er å møte opp. Det som evt. måtte komme i tillegg av deltagelse fra din side er kun en ekstrabonus, - det er tilstrekkelig at du møter opp.

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...