Gå til innhold

Vondt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å tenke på at man kommer til å bli pleietrengende og dø veldig tidlig pga. overvekt som man selv har skyld i.

Det er så vondt.

Jeg skal dø.

Gjør det vondt å dø?

Anonymous poster hash: 97ab1...9e2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å tenke på at man kommer til å bli pleietrengende og dø veldig tidlig pga. overvekt som man selv har skyld i.

Det er så vondt.

Jeg skal dø.

Gjør det vondt å dø?

Bruk heller energien på noe fornuftig. Som å slanke seg.

Anonymous poster hash: 123c8...b75

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ja. Det er jo bare å slanke seg. Jaja, datt ned i et sort hull i går. Spratt opp igjen i dag.

Skrevet

Enig det er trist :( veide 30 kg mer på medisiner ennn før. Gått ned 3 kg ved å kutte ut cola og melk. Håper på å gå ned mer. I det minste 10 kg til? Ellers dør jeg jo. Kanskje allerede fått diabetes... for er så tørst

Skrevet

Jeg strever også med vekten. I dag er det festdag og jeg har spist mer enn jeg skal. Dårlig samvittighet. 2 is. En liten skål chips. Noen kalde pastarør og en solid porsjon middag. Drikke: 1 boks vanlig cola og flere glass cola zero.

Jeg har begynt å tenke at i morgen er det en ny dag. Jeg kan ikke gi meg. Men jeg er fortvilet. Hva er det jeg gjør feil som ikke går ned? Neste metode er å skrive ned alt jeg spiser og drikker i løpet av en dag. Kanskje vil jeg få meg noen overraskelser?

Skrevet

Jeg gikk i bare undertøy og kastet et blikk på meg selv i speilet i dag morges og jeg ble fylt av forakt. Jeg har altfor stor mave og for store lår. Det var et stygt syn. Jeg nesten hater kroppen min. Hver eneste dag, hver eneste time tenker jeg på at jeg er for tykk.

Jeg vet at det ikke hjelper å tenke sånn. Det må være noe feil med matinntaket mitt. Det er den eneste logiske grunnen til hele problemstillingen tror jeg.

Skrevet

Jeg hater ikke kroppen min, jeg syns den ser grei ut. Men jeg hater tallet på vekta som viser altfor mye også ifølge bmi. fedme!

Skrevet

Jeg hater ikke kroppen min, jeg syns den ser grei ut. Men jeg hater tallet på vekta som viser altfor mye også ifølge bmi. fedme!

Sist gang jeg gikk på vekten fikk jeg sjokk og nå tør jeg ikke gå oppå den mer.

Bella Dotte
Skrevet

Jeg har spist pizza og is med gjengen, og dropper derfor lunsjen og middagen som jeg ellers ville ha spist. Det er jo 17. mai!

Skrevet

Jeg har spist laks og kake

spist så mye at jeg tørr ikke veie meg i morgen.

venter til i overimorgen :)

Bella Dotte
Skrevet

Husk at BMI egentlig bare var ment å brukes på befolkningsgrupper, ikke på enkeltindivider. Vi er alle bygd litt foskjellig, kast vekta, eller bry deg ihvertfall ikke om hva den viser, når kroppen din tydeligvis er helt fin!

Skrevet

Husk at BMI egentlig bare var ment å brukes på befolkningsgrupper, ikke på enkeltindivider. Vi er alle bygd litt foskjellig, kast vekta, eller bry deg ihvertfall ikke om hva den viser, når kroppen din tydeligvis er helt fin!

Kroppen min er jo ikke perfekt da, men jeg går ikke rundt og hater den for det. Og det skal bli godt den dagen bmi min ikke sier FEDME uansett om jeg ikke ser ut som jeg har fedme. Tror det bare er et par tre kg igjen

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg gikk på vekten fikk jeg sjokk og nå tør jeg ikke gå oppå den mer.

Jeg hater kroppen min, jeg er feit og stygg. Tør ikke veie meg og klarer ikke slanke meg pga medisiner. Er veldig dårlig psykisk og alt virker håpløst.

Anonymous poster hash: a1302...b69

Skrevet

Jeg hater kroppen min, jeg er feit og stygg. Tør ikke veie meg og klarer ikke slanke meg pga medisiner. Er veldig dårlig psykisk og alt virker håpløst.

Anonymous poster hash: a1302...b69

Er det medisinene som gjør deg sulten eller tror du medisinene ødelegger metabolismen din? På hvilken måte er du dårlig psykisk? Det høres ikke noe godt ut å være deg akkurat nå.

Skrevet

3 kg til og jeg har ikke fedme lenger :)

Har du klart det til tross for medisiner? Og i tilfelle: hva er den viktigste faktoren til at du har gått ned?

Skrevet

Har du klart det til tross for medisiner? Og i tilfelle: hva er den viktigste faktoren til at du har gått ned?

kuttet ut coca cola og melk

drakk enorme mengder

AnonymBruker
Skrevet

Mange "grader" av overvekt/fedme da. Jo større jo verre helse. Ligger man bare rett over "fedmegrensa" hadde jeg tatt det med knusende ro.

AnonymBruker
Skrevet

Vil anta inntak av færre kalorier...

Anonymous poster hash: 3c605...bec

Skrevet

Mange "grader" av overvekt/fedme da. Jo større jo verre helse. Ligger man bare rett over "fedmegrensa" hadde jeg tatt det med knusende ro.

Egentlig litt enig. Jeg bruker klær i vanlige butikker i str M liksom. Men skal bli godt å ikke være klasifisert som fedmelidende likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...