Gå til innhold

Hva vet dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vet dere egentlig om meg? Det jeg skriver og har skrevet her har ingenting med meg som person å gjøre. Jeg kan slutte å skrive her, og legge dette bak meg som om det var en drøm. Det trenger ikke påvirke meg, og jeg vil ikke bli dømt for noe av det, jeg har ikke gjort noe veldig slemt eller ulovlig.

Denne dagen kan være den første i et nytt og bedre liv.

Men - ville jeg klare å være konsekvent i forhold til dette? Det tviler jeg på, og når man veit at man er sånn så blir man til slutt bare pessimistisk og likegyldig.

Men.

Dere får kose dere på den store dagen. :-) Det skal jeg. Skal ikke være på byen, men jeg skal være sosial.

DexterMorgan
Skrevet

Eneste jeg vet om det er at du er ostehjerte =) Synes ikke du har gjort noe galt jeg. Koz deg du oxå

AnonymBruker
Skrevet

Hva vet dere egentlig om meg? Det jeg skriver og har skrevet her har ingenting med meg som person å gjøre. 

Så alt du skriver er bare tull og oppspinn?

Anonymous poster hash: 7fbe1...c94

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg vet om det er at du er ostehjerte =) Synes ikke du har gjort noe galt jeg. Koz deg du oxå

Må du ikke tøyse sånn da, tullekoppen.

Anonymous poster hash: 48871...5ed

Skrevet

;)

AnonymBruker
Skrevet

:wub:

:blink:

AnonymBruker
Skrevet

:blink:

:ph34r:

Anonymous poster hash: slabb...dask

Anonymous poster hash: 001ad...140

AnonymBruker
Skrevet

:ph34r:

Anonymous poster hash: tulle...ppen

:wacko:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg vet om deg er at du heter ianonym. Og at admin nekter meg å skifte navn til noe med anonym.. :)

Anonymous poster hash: 16896...eb7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...