Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg bare gir opp hele greia jeg. Min oppfatning er at de medisinene jeg bruker nå er de beste jeg har prøvd. Og terapien skal jo avsluttes. Så da er det ganske uvesentlig hva slags diagnose jeg har, ja. Eneste er vel fordelen med at man har en "unnskyldning" for å være en yrkesmessig taper, men på en annen side, så hadde jeg vel ikke fortalt noen om denne "unnskyldningen" uansett, siden jeg verner om mitt privatliv i større grad enn normalt. Driver dank? Samme for meg hva de tenker, jeg liker dem ikke uansett.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• iAnonym

20

• slabbedask

10

• frosken

4

• stjernestøv

3

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor får jeg ikke lov til å øke dosen med Lamictal slik at serumspeilet blir på det nivået det var på før?

Kanskje han forrige lurte meg, med å si at speilet var på 18? Kanskje det ikke har forandret seg? Kanskje det er en test for å se hva slags placeboreaksjoner jeg får... for han skrev ikke verdiene i journalen! Det vet jeg med sikkerhet at han ikke har gjort.

Hele greia er jo en farse.

Har sikkert ikke alvorlig nok sykdom til å være hos NAV.

Synes du bør melde deg litt mer ut av dette og overlate til din behandler, NAV, osv. om du kvalifiserer til det ene eller det andre.

Jeg synes også at du bør sette deg som målsetning å få deg en jobb. Det virker som om du har et utrolig ambivalent forhold til NAV.

Annonse

Du skriver om NAV, trygdesnyteri og latskap flere ganger i uka.

Ja? Det var én side? Hva er den andre siden da? Hva er det som gjør at jeg maser på NAV etter ytterligere ressurser? Nødhjelp? Kanskje jeg brenner pengene mine på tull og så maser etter nødhjelp når jeg ikke har mat? Hva?

Ja? Det var én side? Hva er den andre siden da? Hva er det som gjør at jeg maser på NAV etter ytterligere ressurser? Nødhjelp? Kanskje jeg brenner pengene mine på tull og så maser etter nødhjelp når jeg ikke har mat? Hva?

Hva er det egentlig du vil oppnå med disse trådene?

Det dumme med å være trygda er at det hele tiden er folk der ute som kommenterer det. Faen det er ikke sykdom det der, det er ikke noe jeg innbiller meg. Folk hater trygda. Jeg hører det på butikken hver bidige gang jeg er der, de snakker om at noen må jo trekke vogna, nei, de har samvittigheten i behold må vite! Aldri vært i kontakt med NAV! Men jeg kan godt skjønne dem jeg, det er et helvete å jobbe!!!

Psykiatriens oppgave er å minske de trygdedes dårlig samvittighet... det er sånn det føles for meg! Sier ikke at det behøver å være korrekt.

Det dumme med å være trygda er at det hele tiden er folk der ute som kommenterer det. Faen det er ikke sykdom det der, det er ikke noe jeg innbiller meg. Folk hater trygda. Jeg hører det på butikken hver bidige gang jeg er der de snakker om at noen må jo trekke vogna,

Pussig, jeg har aldri hørt noe slikt på butikken.

Annonse

Orker ikke sitte ute, for det er folk der. Og de kommer garantert til å snakke om det. Hva faen, er det ikke sant? Men jeg har vinduet oppe og gardinen oppe, så jeg hører jo noe. De ser jo at jeg er hjemme, og de tror jeg koser meg siden jeg har vinduet oppå - de som sliter har gardinen for, eller? De tror jeg koser meg. Kanskje jeg gjør det? Dagdriver, livsnyter.

Orker ikke sitte ute, for det er folk der. Og de kommer garantert til å snakke om det. Hva faen, er det ikke sant? Men jeg har vinduet oppe og gardinen oppe, så jeg hører jo noe. De ser jo at jeg er hjemme, og de tror jeg koser meg siden jeg har vinduet oppå - de som sliter har gardinen for, eller? De tror jeg koser meg. Kanskje jeg gjør det? Dagdriver, livsnyter.

Folk har nok annet å gjøre enn å følge med på ditt vindu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...