Gå til innhold

Utilgjengelig psykolog

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer alltid på svareren hvis forsøker å ringe min psykolog. Jeg ringer kun hvis jeg ikke kan møte til time. Hun ringer heller ikke tilbake, selv om jeg har mannet meg opp til å legge igjen på beskjed på svareren.

Jeg forstår at det er utilgjengelige store deler av tiden, men trodde det var vanlig folkeskikk å ringe tilbake når jeg ber om ny time?

Det har hendt hun har ringt tilbake og jeg ikke har hørt tlf. pga. jobb, jeg ringer da kanskje en halvtime etterpå og kommer på svareren.

Nå har jeg forsøkt å ringe sentralbordet, men der er det beskjed på svareren at sekretæren ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Hahaha... må le!

Altså, jeg ringer tilbake fordi hun har ringt meg, og da tenkte jeg kanskje hun er syk i dag og må gi beskjd, slik at jeg ikke reiser en time forgjeves....

Komisk- OG irriterende:)I))

Anonymous poster hash: b0972...2de
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et viktig tema å ta opp i neste time.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fikk til slutt tak i sentralbord, og jeg skal på time i dag og skal ta det opp. Har lenge tenkt på det, men synes det er ekkelt. Jeg skal liksom ikke kreve noe jeg. For en idiotisk tankegang.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tenker at dette ikke har noe med å kreve. Det er et konstruktivt spørsmål om hvordan en praktisk skal kommunisere om avbestilling/ombestilling av timer.

Det skal egentlig klargjøres av behandler allerede i første time.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk. Skal også spørre om hun har en telefontid.

Skrevet

Takk Gud for SMS.... må sjelden vente mer enn en time på svar. Psykiateren derimot har telefonsvarer, men ringer raskt opp igjen, Skjønner at dette er viktig for deg! Enig med NHD om at dette burde vært gjennomgått allerede første time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...