DoleMari Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Jeg spurte psykologen om en medisin som kan hjelpe meg mot tankekaos i en vanskelig periode. Jeg skal ta veldig lav dose Serequel på kvelden. Jeg har tidligere prøvd Onzalapine ( eller noe sånt), antipsykotisk i en tankekjør/stress-periode, men fikk motsatt effekt med kjempeangst! Kan jeg prøve denne i lavdose tror du? 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Skrevet 21. mai 2014 Jeg spurte psykologen om en medisin som kan hjelpe meg mot tankekaos i en vanskelig periode. Jeg skal ta veldig lav dose Serequel på kvelden. Jeg har tidligere prøvd Onzalapine ( eller noe sånt), antipsykotisk i en tankekjør/stress-periode, men fikk motsatt effekt med kjempeangst! Kan jeg prøve denne i lavdose tror du? Ps. Sammen med 50 mg Zoloft? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Ja, du kan godt prøve Seroquel. 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Skrevet 21. mai 2014 Ok, bare et spørsm. til med fare for å være masete: Olanzapine tok jeg en gang for noen år siden og aldri mer. Det var som å bli slått i bakken og enorm angst og uvirkelighetsfølelse. Jeg tror ikke har noen schizofreni-diagnose selv om jeg fikk den, bare enormt tankekjør/analysering av alt og alle. Er Seroquel mildere? Jeg skal ta den i kveld, men er redd for å få samme reaksjon siden jeg er litt hypokonder og var på kroppen osv. 0 Siter
missmas Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Zyprexa/olanzapine slår deg litt ut i bakken første dagene og så går det over. Endret 21. mai 2014 av missmas 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Zyprexa/olanzapine slår deg litt ut i bakken første dagene og så går det over. Zyprexa er som balsam for hukommelse og sjel! Anonymous poster hash: 0c6aa...a0a 0 Siter
missmas Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Zyprexa er som balsam for hukommelse og sjel! Anonymous poster hash: 0c6aa...a0a enig, jeg har aldri fungert så bra som da jeg brukte zyprexa. hadde jeg ikke fått så stor matlyst av den hadde jeg gått på den enda og vært i full jobb istedet for ufør 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Skrevet 21. mai 2014 enig, jeg har aldri fungert så bra som da jeg brukte zyprexa. hadde jeg ikke fått så stor matlyst av den hadde jeg gått på den enda og vært i full jobb istedet for ufør Er Zyprexa tilsvarende Seroquel eller Olanzapine? 0 Siter
DoleMari Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Skrevet 21. mai 2014 Zyprexa er som balsam for hukommelse og sjel! Anonymous poster hash: 0c6aa...a0a Høres ut som noe jeg trenger:) Har god langtidhukommelse, men husker ikke hva jeg f.eks. spiste til middag i går!.... 0 Siter
missmas Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Er Zyprexa tilsvarende Seroquel eller Olanzapine? Olanzapine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.