AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Spesielt på kveldstid, men også ellers på dagen? Er det noen av dem som kan tas "ved behov" eller brukes det kun fast som med AD? Hvilke doser? Anonymous poster hash: 89b8b...149 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Jeg kjenner ingen studier på dette, så svaret baserer seg kun på klinisk erfaring: Hva med Seroquel? Dosen må prøves ut pga svært individuell virkning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Jeg kjenner ingen studier på dette, så svaret baserer seg kun på klinisk erfaring: Hva med Seroquel? Dosen må prøves ut pga svært individuell virkning. Hva tenker du om Seroquel, sammenlignet med Truxal, for dette bruksområdet? Anonymous poster hash: 89b8b...149 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Hva tenker du om Seroquel, sammenlignet med Truxal, for dette bruksområdet? Anonymous poster hash: 89b8b...149 Jeg har ingen sterke tanker om dette, men ville nok selv prøvd Seroquel først. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har ingen sterke tanker om dette, men ville nok selv prøvd Seroquel først. Har du prøvd noen av dem selv for å teste? Anonymous poster hash: 89b8b...149 0 Siter
iAnonym Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt noe annet jevnlig. Syns begge er ganske voldsomme. Men du får nå prøve, da. Jeg blir sløv av begge. Seroquel får jeg i tillegg hjertebank av. Kan heller ikke helt forstå hvorfor det funker med såpass akutt behandling med antipsykotika... jeg har forsøkt dette, med Truxal, men jeg får det jo bare mer shitty, for hjernekjøret er det samme, men kroppen er tung, og da får jeg ikke ut like mye energi. Men prøv. Kanskje du er helt anderledes enn meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.