AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 I morgen skal jeg gjennom dette: Det er obligatorisk for meg i forbindelse med utdanningen min og jeg er redd for vann over hodet. Jeg har også C-PTSD og går på cipralex. Jeg forsøker å psyke meg opp, men frykten tar meg hver gang. Dette skal nemlig gjøres seks ganger for å blir godkjent....Noen som har gode råd til meg? Anonymous poster hash: 4ee05...df3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Du klarer det helt sikkert kjempe bra selv om jeg skjønner hva du mener med panikk og angst! jeg personlig hadde ikke klart det der. Anonymous poster hash: b22da...d9a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Det der hadde ikke jeg takla altså. Anonymous poster hash: 931f7...ebf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Har ingen gode råd, men jeg skulle gjerne ha byttet plass med deg! Håper noen andre her har gode tips. Lykke til! Anonymous poster hash: ed6db...dd3 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 1. Det er ikke farlig - kun ubehagelig. Med C-ptsd har du holdt ut mye ubehag, så det kan du bedre enn de fleste. 2. Tenk på alle som har klart det før deg. Noen (mange?) er sikkert tøffere, men ikke alle :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 1. Det er ikke farlig - kun ubehagelig. Med C-ptsd har du holdt ut mye ubehag, så det kan du bedre enn de fleste. 2. Tenk på alle som har klart det før deg. Noen (mange?) er sikkert tøffere, men ikke alle :-) Det er sant. Jeg har holdt ut mye smerte og ubehag og jeg har smakt døden flere ganger. Dette er egentlig bare barnematen i forhold. Så jeg burde klare dette. Det er 1 instruktør per deltaker så man er godt ivaretatt. Jeg ønsker virkelig å mestre dette. Skal tenke på den deilige følelsen det er når man har gjennomført det og kan si til seg selv at det ikke var så ille. Jeg er så lei av alle tingene i livet som jeg har gått glipp av pga. frykt og stått på sidelinjen og misunt de andre for deres mot. Nå er det min tur Anonymous poster hash: 4ee05...df3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Det er sant. Jeg har holdt ut mye smerte og ubehag og jeg har smakt døden flere ganger. Dette er egentlig bare barnematen i forhold. Så jeg burde klare dette. Det er 1 instruktør per deltaker så man er godt ivaretatt. Jeg ønsker virkelig å mestre dette. Skal tenke på den deilige følelsen det er når man har gjennomført det og kan si til seg selv at det ikke var så ille. Jeg er så lei av alle tingene i livet som jeg har gått glipp av pga. frykt og stått på sidelinjen og misunt de andre for deres mot. Nå er det min tur Anonymous poster hash: 4ee05...df3 Liker! Anonymous poster hash: 14be4...506 0 Siter
DoleMari Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Det er sant. Jeg har holdt ut mye smerte og ubehag og jeg har smakt døden flere ganger. Dette er egentlig bare barnematen i forhold. Så jeg burde klare dette. Det er 1 instruktør per deltaker så man er godt ivaretatt. Jeg ønsker virkelig å mestre dette. Skal tenke på den deilige følelsen det er når man har gjennomført det og kan si til seg selv at det ikke var så ille. Jeg er så lei av alle tingene i livet som jeg har gått glipp av pga. frykt og stått på sidelinjen og misunt de andre for deres mot. Nå er det min tur Anonymous poster hash: 4ee05...df3 Bra innstilling! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Det er sant. Jeg har holdt ut mye smerte og ubehag og jeg har smakt døden flere ganger. Dette er egentlig bare barnematen i forhold. Så jeg burde klare dette. Det er 1 instruktør per deltaker så man er godt ivaretatt. Jeg ønsker virkelig å mestre dette. Skal tenke på den deilige følelsen det er når man har gjennomført det og kan si til seg selv at det ikke var så ille. Jeg er så lei av alle tingene i livet som jeg har gått glipp av pga. frykt og stått på sidelinjen og misunt de andre for deres mot. Nå er det min tur Anonymous poster hash: 4ee05...df3 Ingen tvil om at du vil klare dette. Anonymous poster hash: 685fc...f42 0 Siter
mussa Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er også sikker på at du vil klare dette! Du får fortelle oss hvordan det gikk da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg klarte det! Det var en skummel opplevelse og den femte gangen fikk jeg ikke opp vinduet og ble hengende i selen opp ned i helikopteret og slukte masse vann før de fikk meg opp. Jeg måtte derfor gjøre en ekstra runde og var livredd, men det gikk bra likevel. Det føles fantastisk godt å være ferdig med dette og ikke minst ha klart det. I dag er jeg stolt av meg selv. Det var to andre som måtte trekke seg i dag av totalt 23 deltakere. Anonymous poster hash: 4ee05...df3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg klarte det! Det var en skummel opplevelse og den femte gangen fikk jeg ikke opp vinduet og ble hengende i selen opp ned i helikopteret og slukte masse vann før de fikk meg opp. Jeg måtte derfor gjøre en ekstra runde og var livredd, men det gikk bra likevel. Det føles fantastisk godt å være ferdig med dette og ikke minst ha klart det. I dag er jeg stolt av meg selv. Det var to andre som måtte trekke seg i dag av totalt 23 deltakere. Anonymous poster hash: 4ee05...df3 Så flott! var helt sikker på at du ville klare det. Kun unødige bekymringer, men det er jo vanlig å være usikker ved nye utfordringer. Litt nerver kan jo faktisk gjøre deg skjerpet og at du kan gjøre det enda bedre enn du ellers ville gjort det. Vær fornøyd og stolt av deg selv for dette! Du har helt sikkert vokst på dette, og vil sikkert få mer selvtillit i forhold til å ta nye utfordringer i fremtiden! Anonymous poster hash: 685fc...f42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Fantastisk! Gratulerer Anonymous poster hash: ed6db...dd3 0 Siter
DoleMari Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Fy søren så tøff du er! Selv etter den ubehagelige opplevelsen ga du det ikke! I dag du feire deg selv med noe godt du liker eller noe annet! 0 Siter
DoleMari Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Fy søren så tøff du er! Selv etter den ubehagelige opplevelsen ga du det ikke! I dag du feire deg selv med noe godt du liker eller noe annet! Ups, beklager noen skrivefeil her, gikk litt fort i svingende. 0 Siter
mussa Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er imponert! Men ikke overrasket Veldig bra jobba! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Så tøff du er!Anonymous poster hash: e3c54...a45 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.