Gå til innhold

Kjenner meg veldig igjen i dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/magasin/fant-ut-at-han-har-psykopat-hjerne-1.11731972

Han, som meg, fikk andre psykiatriske diagnoser fordi psykiatrien ikke har kommet til det stadiet hvor de gjenkjenner psykopati hos ikke-kriminelle og ikke-voldelige...

Eneste jeg føler er forskjellig er hans crawing for spenning og risiko. Der er jeg motsatt. Jeg er en feiging. Jeg er vel for glad i livet mitt, da...

Ble roligere med antipsykotika, men det virker jo sløvende på alle, så det er ikke så rart.

megler Smekk
Skrevet (endret)

Ble roligere med antipsykotika, men det virker jo sløvende på alle, så det er ikke så rart.

Dette stemmer åpenbart ikke: "Et vanlig kjennetegn hos psykopater er at de fornekter at det er noe i veien med dem".

Endret av megler Smekk
Skrevet

Dette stemmer åpenbart ikke: "Et vanlig kjennetegn hos psykopater er at de fornekter at det er noe i veien med dem".

Som psykiatriprofessoren sier, så kan man innrømme det fordi det er det som lønner seg. Har man en god oppvekst så kan man unngå å bli voldelig og/eller kriminell.

Han virket jo supersmart. Og han er professor i psykiatri. De objektive testene peker i retning psykopati, og han innrømmer glatt at han er sånn.

Les artikkelen, mann!

megler Smekk
Skrevet

Som psykiatriprofessoren sier, så kan man innrømme det fordi det er det som lønner seg. Har man en god oppvekst så kan man unngå å bli voldelig og/eller kriminell.

Han virket jo supersmart. Og han er professor i psykiatri. De objektive testene peker i retning psykopati, og han innrømmer glatt at han er sånn.

Les artikkelen, mann!

Så er du altså psykopat. Hva gjør du da?

Skrevet

Så er du altså psykopat. Hva gjør du da?

Slutter på medisiner som bare gjør meg lat. Greit å være klar over også; som psykiatriprofessoren sa så fungerte han bedre etter han ble klar over det, fordi han ville skjerpe seg - selv om det ikke var ekte, kun et middel.

Skrevet

Bare det her er spenningssøkende manipulering. Jeg er en psykopat!

Skrevet

Bare det her er spenningssøkende manipulering. Jeg er en psykopat!

Hvorfor er du da så bekymret for hva andre mener om deg? For eksempel at du er en trygdesnyter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...