missmas Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 til hvordan jeg skal gå ned selv om jeg bruker medisiner (lithionit og abilify) og det er SÅ enkelt er bare å kutte cola!!!! Og melk Jeg innså ikke hvilke ENORME mengder cola jeg drakk, men det var nok til at jeg gikk opp til 80 kg på lille meg... var 80 kg sist jeg hadde mensen… Nå har jeg gått ned til 76,9 kg og enda ikke fått mensen…. Og det selv om jeg forspiste meg på indrefilet og potet og saus. Jeg er så glad for dette beviser at jeg kan SPISE MAT og likevel gå ned, selv om jeg bruker medisiner. Jeg fattet ikke hvorfor jeg ikke gikk ned, jeg spiste jo lite og trente, gikk ikke ned et gram…. Alt var pga colaen!!!!! Eneste jeg merker på nå er hvor sykt tørst jeg egentlig er. Men har 1,5 liters flasker med vann klar. Bare 2-3 kg til og jeg lider ikke lenger av fedme ifølge bmi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 til hvordan jeg skal gå ned selv om jeg bruker medisiner (lithionit og abilify) og det er SÅ enkelt er bare å kutte cola!!!! Og melk Jeg innså ikke hvilke ENORME mengder cola jeg drakk, men det var nok til at jeg gikk opp til 80 kg på lille meg... var 80 kg sist jeg hadde mensen… Nå har jeg gått ned til 76,9 kg og enda ikke fått mensen…. Og det selv om jeg forspiste meg på indrefilet og potet og saus. Jeg er så glad for dette beviser at jeg kan SPISE MAT og likevel gå ned, selv om jeg bruker medisiner. Jeg fattet ikke hvorfor jeg ikke gikk ned, jeg spiste jo lite og trente, gikk ikke ned et gram…. Alt var pga colaen!!!!! Eneste jeg merker på nå er hvor sykt tørst jeg egentlig er. Men har 1,5 liters flasker med vann klar. Bare 2-3 kg til og jeg lider ikke lenger av fedme ifølge bmi Du er så heldig. Jeg kuttet Cola for 4 mnd siden og har ikke gått ned et gram :-( Jeg forstår det ikke. Ikke drikker jeg annen brus eller juice, kun vann, men vekta står bom fast. Og jeg drakk bort i mot bare cola før. Skulle ønske det var meg. Anonymous poster hash: 3e460...9e5 0 Siter
missmas Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 Du er så heldig. Jeg kuttet Cola for 4 mnd siden og har ikke gått ned et gram :-( Jeg forstår det ikke. Ikke drikker jeg annen brus eller juice, kun vann, men vekta står bom fast. Og jeg drakk bort i mot bare cola før. Skulle ønske det var meg. Anonymous poster hash: 3e460...9e5 Hvor mye cola drakk du? Jeg drakk gjerne 3 liter om dagen og et par liter melk i tilegg. Det utgjør utrolig mange kalorier som nå er borte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Du er så heldig. Jeg kuttet Cola for 4 mnd siden og har ikke gått ned et gram :-( Jeg forstår det ikke. Ikke drikker jeg annen brus eller juice, kun vann, men vekta står bom fast. Og jeg drakk bort i mot bare cola før. Skulle ønske det var meg. Anonymous poster hash: 3e460...9e5 Da er det sannsynligvis noe annet du spiser eller drikker (om du ikke har lavt stoffskifte eller annen sykdom som gjør det) evt. i kombinasjon med en medisin som gir vektøkning. Anonymous poster hash: eca68...e3f 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Du er så heldig. Jeg kuttet Cola for 4 mnd siden og har ikke gått ned et gram :-( Jeg forstår det ikke. Ikke drikker jeg annen brus eller juice, kun vann, men vekta står bom fast. Og jeg drakk bort i mot bare cola før. Skulle ønske det var meg. Anonymous poster hash: 3e460...9e5 Da er det sannsynligvis noe annet du spiser eller drikker Anonymous poster hash: eca68...e3f Enig i dette, det har ikke noe med flaks å gjøre, vekta går opp eller ned eller holder seg stabil avhengig av hvor mange kalorier man får i seg og tar ut gjennom aktivitet og vitale funksjoner. Registrer hvor mye du tar inn og kutt med noen hundre kalorier daglig, så vil du gå ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.