stjernestøv Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Er så utrolig sliten og trøtt for tiden i kroppen og i hodet, men har ikke psykose symptomer. Kan det være depresjon? Føler meg syk på en måte men er mest redd det skal være fysisk, noe alvorlig. Orker ikke så mye og ligger endel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 Kan det være linfrøene jeg spiser som forgifter meg? Det føles ut som jeg blir forgiftet og kreftene ebber ut, det er en ekkel utvikling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Kan det være linfrøene jeg spiser som forgifter meg? Det føles ut som jeg blir forgiftet og kreftene ebber ut, det er en ekkel utvikling. Tankene du deler her høres ikke ut som en depresjon. Anonymous poster hash: adcfb...d19 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 Tankene du deler her høres ikke ut som en depresjon. Anonymous poster hash: adcfb...d19 Men jeg føler meg tung i sinnet, tenker mye på elendigheten i verden. Føler avmakt. Det med linfrøene er jo en reell bekymring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.