Gå til innhold

Kommer dette til norge?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Men må jo si at jeg har ofte drømmer hvor jeg vet jeg drømmer, og blir det noe skummelt sier jeg "Nå må jeg våkne". Greit å ha kontroll, men ville hatt det slik hele tiden. Flere som er klar over at de drømmer når de drømmer? Det er en spennende dimensjon.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det kommer nok til Norge om det viser seg å virke. Det tar sikkert litt tid. Norge er svært konservativ når det gjelder  godkjenne medisinske fremskritt.

Ja, mange vet at de drømmer når de drømmer, og det er ikke så vanskelig å lære seg å kontrollere drømmer evt lære seg å vekke seg selv når drømmene blir for skumle.

• 2 uker senere...
stjernestøv
Skrevet

Ja, det kommer nok til Norge om det viser seg å virke. Det tar sikkert litt tid. Norge er svært konservativ når det gjelder  godkjenne medisinske fremskritt.

Ja, mange vet at de drømmer når de drømmer, og det er ikke så vanskelig å lære seg å kontrollere drømmer evt lære seg å vekke seg selv når drømmene blir for skumle.

Da er man vel på god vei til å klare å kontrollere sitt "sinn" eller sine tanker? Det er vel mulig å ha et viljestyrt sinn og viljestyrte tanker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...