stjernestøv Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Kunne tenkt meg å prøvd det. http://dailydigestnews.com/2014/05/possible-new-treatment-for-schizophrenia-ptsd-patients/ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 Men må jo si at jeg har ofte drømmer hvor jeg vet jeg drømmer, og blir det noe skummelt sier jeg "Nå må jeg våkne". Greit å ha kontroll, men ville hatt det slik hele tiden. Flere som er klar over at de drømmer når de drømmer? Det er en spennende dimensjon. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Ja, det kommer nok til Norge om det viser seg å virke. Det tar sikkert litt tid. Norge er svært konservativ når det gjelder godkjenne medisinske fremskritt. Ja, mange vet at de drømmer når de drømmer, og det er ikke så vanskelig å lære seg å kontrollere drømmer evt lære seg å vekke seg selv når drømmene blir for skumle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Skrevet 4. juni 2014 Ja, det kommer nok til Norge om det viser seg å virke. Det tar sikkert litt tid. Norge er svært konservativ når det gjelder godkjenne medisinske fremskritt. Ja, mange vet at de drømmer når de drømmer, og det er ikke så vanskelig å lære seg å kontrollere drømmer evt lære seg å vekke seg selv når drømmene blir for skumle. Da er man vel på god vei til å klare å kontrollere sitt "sinn" eller sine tanker? Det er vel mulig å ha et viljestyrt sinn og viljestyrte tanker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.