missmas Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 truxal som beroligende når man skal prestere? Det er det værste jg har hørt. Truxal duger til søvn og det er alt. Iallefall for mange. Jeg er en stor mann, og jeg må gå rett og legge meg når jeg tar truxal, selv i små doser, og jeg har gått på mange slags antipsykotika, og kan bare si att truxal og nozinan er de værste mest tunge ubehagelige ap av de alle. Anonymous poster hash: 46faf...f63 jeg får ikke sove av slike medisiner jeg, får bare masse restless legs av det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 om noen lurer så har jeg bestemt meg for og IKKE ta truxal før eksamen ser/tror det kan virke negativt inn får heller prøve andre teknikker inkompetente lege som gir truxal (som virker meget sedativt) hadde vedkommende gitt noe lettere som sobril så kunne det kanskje hjulpet noe er fortsatt sur, nei, jeg er veldig sur men så blir jeg veldig fort sur og tolker slike ting som dette at h*n er slem mot meg, kanskje litt paranoidAnonymous poster hash: 3a91c...095 0 Siter
frosken Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 om noen lurer så har jeg bestemt meg for og IKKE ta truxal før eksamen ser/tror det kan virke negativt inn får heller prøve andre teknikker inkompetente lege som gir truxal (som virker meget sedativt) hadde vedkommende gitt noe lettere som sobril så kunne det kanskje hjulpet noe er fortsatt sur, nei, jeg er veldig sur men så blir jeg veldig fort sur og tolker slike ting som dette at h*n er slem mot meg, kanskje litt paranoidAnonymous poster hash: 3a91c...095 Håper at du tar tak i dette igjen tidlig i høstsemesteret, og sørger for å få kompetent hjelp til å mestre eksamensangst ved kommende eksamener. Jeg synes i utgangspunktet din fastlege viser deg omsorg ved å ikke skrive ut vanedannende medikamenter til bruk ved eksamen. Dersom du har mer omfattende angstproblemer, så bør du få kyndig hjelp for dette - ikke vanedannende medikamenter. Lykke til på eksamen:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Håper at du tar tak i dette igjen tidlig i høstsemesteret, og sørger for å få kompetent hjelp til å mestre eksamensangst ved kommende eksamener. Jeg synes i utgangspunktet din fastlege viser deg omsorg ved å ikke skrive ut vanedannende medikamenter til bruk ved eksamen. Dersom du har mer omfattende angstproblemer, så bør du få kyndig hjelp for dette - ikke vanedannende medikamenter. Lykke til på eksamen:-) om noen lurer så har jeg bestemt meg for og IKKE ta truxal før eksamen ser/tror det kan virke negativt inn får heller prøve andre teknikker inkompetente lege som gir truxal (som virker meget sedativt) hadde vedkommende gitt noe lettere som sobril så kunne det kanskje hjulpet noe er fortsatt sur, nei, jeg er veldig sur men så blir jeg veldig fort sur og tolker slike ting som dette at h*n er slem mot meg, kanskje litt paranoidAnonymous poster hash: 3a91c...095 I en slik akutt, vanskelig og tidsbegrenset situasjon, er jeg helt enig med deg i at du burde ha fått utskrevet 10-15 mg Sobril for disse dagene. Brukt korrekt (tidsbegrenset og/eller maks 3-4 dager i uken), er misbruksfaren sterkt overdrevet. At legen din heller å skrive ut Sobril, skriver ut Truxal til deg for bruk på eksamen i denne sammenhengen, høres ut som grov feilbehandling for meg. Av en slik grunn alene ville jeg byttet lege. Som frosken sier er det viktig at du på lengre sikt får annen og kompetent hjelp - men i motsetning til frosken mener jeg at benzo kan være meget nyttig og ufarlig for folk med "omfattende angstproblemer", men da brukt på den måten jeg beskrev over. Tror neppe det vil føre deg ut i avhengighet. Jeg snakker av egen erfaring. Anonymous poster hash: 2572d...e4c 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 I en slik akutt, vanskelig og tidsbegrenset situasjon, er jeg helt enig med deg i at du burde ha fått utskrevet 10-15 mg Sobril for disse dagene. Brukt korrekt (tidsbegrenset og/eller maks 3-4 dager i uken), er misbruksfaren sterkt overdrevet. At legen din heller å skrive ut Sobril, skriver ut Truxal til deg for bruk på eksamen i denne sammenhengen, høres ut som grov feilbehandling for meg. Av en slik grunn alene ville jeg byttet lege. Som frosken sier er det viktig at du på lengre sikt får annen og kompetent hjelp - men i motsetning til frosken mener jeg at benzo kan være meget nyttig og ufarlig for folk med "omfattende angstproblemer", men da brukt på den måten jeg beskrev over. Tror neppe det vil føre deg ut i avhengighet. Jeg snakker av egen erfaring. Skriver under på den. Avhengighetsfaren er sterkt overdrevet. Og jeg ville ikke tatt Truxal før eksamen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 I en slik akutt, vanskelig og tidsbegrenset situasjon, er jeg helt enig med deg i at du burde ha fått utskrevet 10-15 mg Sobril for disse dagene. Brukt korrekt (tidsbegrenset og/eller maks 3-4 dager i uken), er misbruksfaren sterkt overdrevet. At legen din heller å skrive ut Sobril, skriver ut Truxal til deg for bruk på eksamen i denne sammenhengen, høres ut som grov feilbehandling for meg. Av en slik grunn alene ville jeg byttet lege. Som frosken sier er det viktig at du på lengre sikt får annen og kompetent hjelp - men i motsetning til frosken mener jeg at benzo kan være meget nyttig og ufarlig for folk med "omfattende angstproblemer", men da brukt på den måten jeg beskrev over. Tror neppe det vil føre deg ut i avhengighet. Jeg snakker av egen erfaring. Anonymous poster hash: 2572d...e4c heh, ja, jeg byttet faktisk lege. det var virkelig på tide uansett, kjemien var ikke eksisterende og jeg følte meg alltid misforstått, det gjør meg jo sint når jeg får utskrevet et slikt medikament når jeg kommer med et problem som jeg har kviet meg for å snakke om i utgangspunktet. jeg føler meg nesten litt lurt siden h*n ikke en gang sa hva h*n hadde skrevet resept på.Anonymous poster hash: 3a91c...095 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 heh, ja, jeg byttet faktisk lege. det var virkelig på tide uansett, kjemien var ikke eksisterende og jeg følte meg alltid misforstått, det gjør meg jo sint når jeg får utskrevet et slikt medikament når jeg kommer med et problem som jeg har kviet meg for å snakke om i utgangspunktet. jeg føler meg nesten litt lurt siden h*n ikke en gang sa hva h*n hadde skrevet resept på.Anonymous poster hash: 3a91c...095 Hørtes lurt ut synes jeg. Håper du finner deg en kompetent lege som du føler du har en god kommunikasjone med. Det er viktig! Da håper jeg det ordner seg til det beste for deg. Anonymous poster hash: 2572d...e4c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.