Gjest Lithium Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Hei, vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vært nedstemt/deprimert over en lengre tid. Finner ikke noe mening i noe. Mest lyst å forsvinne fra denne verden. Telt opp alle pillene mine (Abilify) og har nok til en overdose. Frister veldig å ta de.. Hjelp! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Jeg aner ikke hva slags hjelp du føler at du kan få her inne i forhold til dette. Jeg synes du burde ringe legevakten om du føler fristelsen er for stor og du ikke klarer å håndtere dette på egenhånd. Anonymous poster hash: 7b7f1...4d9 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Skyll dem ned i toalettet, også kjøper du ny pakning når du har stabilisert deg mentalt. kanskje trenger du hjelp til det da må du ta kontakt med helsevesenet Edit: anbefaler ikke å droppe medisinen, men dersom alternativet er overdose og mulig dødsfall er det det klokeste valget. Lite vi på forumet kan si ut over det Endret 24. mai 2014 av DexterMorgan 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 Skrevet 24. mai 2014 Hei, vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vært nedstemt/deprimert over en lengre tid. Finner ikke noe mening i noe. Mest lyst å forsvinne fra denne verden. Telt opp alle pillene mine (Abilify) og har nok til en overdose. Frister veldig å ta de.. Hjelp! Støtter det med å skylle de ned i do, evt gå ut og kaste de i søppelbøtta ute. Har selv sittet med medisiner foran meg og vet hvor vondt det kan være. Men tror det er langt mellom det å telle tbl til det å ta de, men du slipper ambivalensen ved å kaste de. KlemAnonymous poster hash: 4bfa5...69c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Anbefaler virkelig å prøve chatte tjenesten til kirkens sos når en har det slik. De har en egen evne til å løfte deg opp. Har gitt meg håp flere ganger.Anonymous poster hash: 5ed53...160 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.