Gå til innhold

Litt desperat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Lithium
Skrevet

Hei, vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vært nedstemt/deprimert over en lengre tid. Finner ikke noe mening i noe. Mest lyst å forsvinne fra denne verden. Telt opp alle pillene mine (Abilify) og har nok til en overdose. Frister veldig å ta de.. Hjelp!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva slags hjelp du føler at du kan få her inne i forhold til dette. Jeg synes du burde ringe legevakten om du føler fristelsen er for stor og du ikke klarer å håndtere dette på egenhånd. 

Anonymous poster hash: 7b7f1...4d9
DexterMorgan
Skrevet (endret)

Skyll dem ned i toalettet, også kjøper du ny pakning når du har stabilisert deg mentalt. kanskje trenger du hjelp til det da må du ta kontakt med helsevesenet

Edit: anbefaler ikke å droppe medisinen, men dersom alternativet er overdose og mulig dødsfall er det det klokeste valget. Lite vi på forumet kan si ut over det

Endret av DexterMorgan
AnonymBruker
Skrevet

Hei, vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vært nedstemt/deprimert over en lengre tid. Finner ikke noe mening i noe. Mest lyst å forsvinne fra denne verden. Telt opp alle pillene mine (Abilify) og har nok til en overdose. Frister veldig å ta de.. Hjelp!

Støtter det med å skylle de ned i do, evt gå ut og kaste de i søppelbøtta ute. Har selv sittet med medisiner foran meg og vet hvor vondt det kan være. Men tror det er langt mellom det å telle tbl til det å ta de, men du slipper ambivalensen ved å kaste de. Klem

Anonymous poster hash: 4bfa5...69c

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler virkelig å prøve chatte tjenesten til kirkens sos når en har det slik. De har en egen evne til å løfte deg opp. Har gitt meg håp flere ganger.

Anonymous poster hash: 5ed53...160

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...