Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet?

Skrevet

Hvordan ønsker du at livet ditt skal være? Du er kanskje halvveis i livet og har mange år å realisere det på.

Skrevet

mat

Tror jeg har tenkt det for ofte siste to årene - og det har gjort meg bare ulykkelig og 10 kg opp i vekt... :(

Skrevet

Akkurat sånne tanker har jeg også for tiden!

stjernestøv
Skrevet

40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet?

Å bli den beste utgaven av deg selv du kan være, og å ha det så godt som mulig. Være god mot andre og deg selv.

YoplaitDouble
Skrevet

Akkurat sånne tanker har jeg også for tiden!

Jeg også! Og når jeg forsøker å finne ut av hva jeg vil med livet så blir jeg bare tom for ideer. Jeg var så entusiastisk for tre år siden, men nå føles dagene bare som en kjedelig rutine jeg ikke klarer å bryte...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener at hver enkelt må finne meningen med sitt liv.

Skrevet

Hvis du mener at du ikke har funnet meningen med livet, så må du fortsatt lete. Kanskje du finner den.

AnonymBruker
Skrevet

Facebook...

Anonymous poster hash: 827a1...830

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen mening.

Anonymous poster hash: 904d4...4f0

Skrevet

Kanskje du kan konkretisere det veldig abstrakte begrepet "meningen med livet" og heller spørre deg selv "hva er verdifullt for meg i livet mitt?". Deretter kan du kanskje greie å identifisere hva og hvem du liker, hva og hvem du ønsker mer av, hva og hvem du ønsker mindre av - og leve etter det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...