gemini72 Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet? 0 Siter
cilie Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Hvordan ønsker du at livet ditt skal være? Du er kanskje halvveis i livet og har mange år å realisere det på. 0 Siter
cilie Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 mat Tror jeg har tenkt det for ofte siste to årene - og det har gjort meg bare ulykkelig og 10 kg opp i vekt... 0 Siter
DoleMari Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Akkurat sånne tanker har jeg også for tiden! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet? Å bli den beste utgaven av deg selv du kan være, og å ha det så godt som mulig. Være god mot andre og deg selv. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Akkurat sånne tanker har jeg også for tiden! Jeg også! Og når jeg forsøker å finne ut av hva jeg vil med livet så blir jeg bare tom for ideer. Jeg var så entusiastisk for tre år siden, men nå føles dagene bare som en kjedelig rutine jeg ikke klarer å bryte... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg mener at hver enkelt må finne meningen med sitt liv. 0 Siter
FGT Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet? Hvis du mener at du ikke har funnet meningen med livet, så må du fortsatt lete. Kanskje du finner den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Facebook...Anonymous poster hash: 827a1...830 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet? Det finnes ingen mening. Anonymous poster hash: 904d4...4f0 0 Siter
Kayia Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 40 år. Ikke barn, ikke kjæreste. Få venner. Vennene tar sjelden kontakt. Som regel jeg som må kontakte de. Ikke så flink i sosiale sammenhenger. Ikke så vellykket på jobben. Hva er meningen med livet? Kanskje du kan konkretisere det veldig abstrakte begrepet "meningen med livet" og heller spørre deg selv "hva er verdifullt for meg i livet mitt?". Deretter kan du kanskje greie å identifisere hva og hvem du liker, hva og hvem du ønsker mer av, hva og hvem du ønsker mindre av - og leve etter det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.