Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Jeg har sagt til min saksbehandler tidligere at jeg lurte på om jeg var en svindler. Fikk ikke noe svar da heller, hun bare sa det trodde hun ikke - men noe svar? Nei. 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har sagt til min saksbehandler tidligere at jeg lurte på om jeg var en svindler. Fikk ikke noe svar da heller, hun bare sa det trodde hun ikke - men noe svar? Nei. Det vet du vel best selv. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har sagt til min saksbehandler tidligere at jeg lurte på om jeg var en svindler. Fikk ikke noe svar da heller, hun bare sa det trodde hun ikke - men noe svar? Nei. Ikke for å være slem eller ta fra deg troen på deg selv, men dersom din oppførsel på forum tilsvarer din oppførsel i den virkelige verden er du nok en velfortjent mottaker av trygd og ingen svindler. Men for all del, det er jo bare å prøve seg litt i arbeidslivet igjenn det, funker det ikke så fortjener du trygden, fungerer det så flott da slutter du på trygd og begynner å jobbe. Ikke gjør enkle ting så fryktelig vanskelig 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Ikke gjør enkle ting så fryktelig vanskelig Nei, skal ikke det. Skal begynne å gi faen. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Nei, skal ikke det. Skal begynne å gi faen. Lat som du er en paradise hotel deltager YOLO 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Nei, skal ikke det. Skal begynne å gi faen. Bare du gir faen på riktig måte så. Anonymous poster hash: b09c4...a0e 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Ikke for å være slem eller ta fra deg troen på deg selv, men dersom din oppførsel på forum tilsvarer din oppførsel i den virkelige verden er du nok en velfortjent mottaker av trygd og ingen svindler. Terskelen er mye høyere IRL, men det er det samme. Har vært noen episoder. Lat som du er en paradise hotel deltager YOLO Jeg føler meg like dum som dem ja. Bare du gir faen på riktig måte så. Det er klart, jeg har jo allerede gitt faen, men jeg skal slutte med det, og heller gi faen i andre ting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Har også lett for å se meg selv som en taper. Men hvis du ser på andre rundt deg ser du at de også feiler og kommer til kort. Også oppdager du også at du har kvaliteter ikke alle andre har. Bare du ser litt etter... Anonymous poster hash: 31ee3...629 0 Siter
Gondor Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Det kan hjelpe å gjøre små ting i hverdagen som gjør andre glad. Da får du en god følelse inni deg og det er vanskeligere å føle seg som en taper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.