Gå til innhold

Taper

Anbefalte innlegg

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg har sagt til min saksbehandler tidligere at jeg lurte på om jeg var en svindler. Fikk ikke noe svar da heller, hun bare sa det trodde hun ikke - men noe svar? Nei.

christensen1365381166
Skrevet

Jeg har sagt til min saksbehandler tidligere at jeg lurte på om jeg var en svindler. Fikk ikke noe svar da heller, hun bare sa det trodde hun ikke - men noe svar? Nei.

Det vet du vel best selv.

DexterMorgan
Skrevet

Ikke for å være slem eller ta fra deg troen på deg selv, men dersom din oppførsel på forum tilsvarer din oppførsel i den virkelige verden er du nok en velfortjent mottaker av trygd og ingen svindler.

Men for all del, det er jo bare å prøve seg litt i arbeidslivet igjenn det, funker det ikke så fortjener du trygden, fungerer det så flott da slutter du på trygd og begynner å jobbe.

Ikke gjør enkle ting så fryktelig vanskelig

Arnold Stallone
Skrevet

Ikke gjør enkle ting så fryktelig vanskelig

Nei, skal ikke det. Skal begynne å gi faen.

DexterMorgan
Skrevet

Lat som du er en paradise hotel deltager

YOLO

AnonymBruker
Skrevet

Bare du gir faen på riktig måte så.

Anonymous poster hash: b09c4...a0e

Arnold Stallone
Skrevet

Ikke for å være slem eller ta fra deg troen på deg selv, men dersom din oppførsel på forum tilsvarer din oppførsel i den virkelige verden er du nok en velfortjent mottaker av trygd og ingen svindler.

Terskelen er mye høyere IRL, men det er det samme. Har vært noen episoder.

Lat som du er en paradise hotel deltager

YOLO

Jeg føler meg like dum som dem ja.

Bare du gir faen på riktig måte så.

Det er klart, jeg har jo allerede gitt faen, men jeg skal slutte med det, og heller gi faen i andre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Har også lett for å se meg selv som en taper. Men hvis du ser på andre rundt deg ser du at de også feiler og kommer til kort. Også oppdager du også at du har kvaliteter ikke alle andre har. Bare du ser litt etter... :)

Anonymous poster hash: 31ee3...629

Skrevet

Det kan hjelpe å gjøre små ting i hverdagen som gjør andre glad. Da får du en god følelse inni deg og det er vanskeligere å føle seg som en taper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...