helseangst Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? Takknemlig for svar 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg Det skal mye til. eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? Ja. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? Takknemlig for svar Du kan sende mail til administrator hvor du ber om å slette/endre enkeltinnlegg som kan brukes til å identifisere deg. I utgangspunktet så sletter de ikke alle innlegg til en bruker med mindre det er helt ekstreme tilfeller. Endres navn på brukeren endres det på dine gamle innlegg også så det er ikke så mye vits, du kan eventuelt registrere deg med ny bruker med nytt navn. 0 Siter
helseangst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Det skal mye til. Ja. Så fint. Vet du hvordan man gjør det? 0 Siter
helseangst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Du kan sende mail til administrator hvor du ber om å slette/endre enkeltinnlegg som kan brukes til å identifisere deg. I utgangspunktet så sletter de ikke alle innlegg til en bruker med mindre det er helt ekstreme tilfeller. Endres navn på brukeren endres det på dine gamle innlegg også så det er ikke så mye vits, du kan eventuelt registrere deg med ny bruker med nytt navn. Ok, takk for svar. Det er igrunn veldig bra, for jeg tenker at brukernavnet mitt nå kanskje er det som kan være avslørende. Så hvis gamle innlegg også vil få mitt nye brukernavn så er det helt supert! 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Så fint. Vet du hvordan man gjør det? Du må kontakte webmaster. 0 Siter
helseangst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Du må kontakte webmaster. Ok, takk. Da prøver jeg på det.. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Eventuelt kan du begynne å skrive poster med motstridende informasjon til hva du har oppgitt tidligere, det funker bra, eller hva slabbedask? =)) 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Eventuelt kan du begynne å skrive poster med motstridende informasjon til hva du har oppgitt tidligere, det funker bra, eller hva slabbedask? =)) Hva er det du raller om nå? 0 Siter
helseangst Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Skrevet 25. mai 2014 Du må kontakte webmaster. Hmm, hvordan kontakter jeg web-master forresten? 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Eventuelt kan du begynne å skrive poster med motstridende informasjon til hva du har oppgitt tidligere, det funker bra, eller hva slabbedask? =)) Ellers pleier det å være effektivt å svare seg selv. Men du vet du jo alt om allerede. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Hmm, hvordan kontakter jeg web-master forresten? Send pm til "Admin Doktoronline", eller gå til forum-forsiden,klikk "moderatorgruppen", også klikk meldingsikonet ved siden av admin doktoronline 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Hmm, hvordan kontakter jeg web-master forresten? Det er et eget webmaster/moderator forum. Eller du kan prøve å sende mail til [email protected] 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg gjør det på en veldig ryddig måte. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Jeg gjør det på en veldig ryddig måte. Av en eller annen grunn antar jeg at du har hatt veldig mye kontakt med admins :D 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Av en eller annen grunn antar jeg at du har hatt veldig mye kontakt med admins :D Bare delvis... 0 Siter
sur kjerring Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Av en eller annen grunn antar jeg at du har hatt veldig mye kontakt med admins :D Det gjør du nok. 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Det gjør du nok. Ikke vær så furten da, Nils. Ta deg en pils. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.