Gå til innhold

Er det mulig å slette innlegg eller endre brukernavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? Takknemlig for svar :)

Skrevet

Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg :)

Det skal mye til.

eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? 

Ja.

DexterMorgan
Skrevet

Jeg innser at jeg har vært litt vel selvutleverende i enkelte innlegg, og at hvis noen jeg kjenner kommer over denne siden så vil de kanskje skjønne hvem jeg er. Er det mulig å slette innlegg eller eventuelt bytte brukernavn? Og hvis jeg bytter brukernavn, vil da brukernavnet også bli byttet på ting jeg allerede har skrevet? Takknemlig for svar :)

Du kan sende mail til administrator hvor du ber om å slette/endre enkeltinnlegg som kan brukes til å identifisere deg. I utgangspunktet så sletter de ikke alle innlegg til en bruker med mindre det er helt ekstreme tilfeller. Endres navn på brukeren endres det på dine gamle innlegg også så det er ikke så mye vits, du kan eventuelt registrere deg med ny bruker med nytt navn.

Skrevet

Det skal mye til.

Ja.

Så fint. Vet du hvordan man gjør det?

Skrevet

Du kan sende mail til administrator hvor du ber om å slette/endre enkeltinnlegg som kan brukes til å identifisere deg. I utgangspunktet så sletter de ikke alle innlegg til en bruker med mindre det er helt ekstreme tilfeller. Endres navn på brukeren endres det på dine gamle innlegg også så det er ikke så mye vits, du kan eventuelt registrere deg med ny bruker med nytt navn.

Ok, takk for svar. :) Det er igrunn veldig bra, for jeg tenker at brukernavnet mitt nå kanskje er det som kan være avslørende. Så hvis gamle innlegg også vil få mitt nye brukernavn så er det helt supert! ;)

Skrevet

Så fint. Vet du hvordan man gjør det?

Du må kontakte webmaster.

Skrevet

Ok, takk. :) Da prøver jeg på det..

DexterMorgan
Skrevet

Eventuelt kan du begynne å skrive poster med motstridende informasjon til hva du har oppgitt tidligere, det funker bra, eller hva slabbedask? =))

Skrevet

Eventuelt kan du begynne å skrive poster med motstridende informasjon til hva du har oppgitt tidligere, det funker bra, eller hva slabbedask? =))

Hva er det du raller om nå?

Skrevet

Hmm, hvordan kontakter jeg web-master forresten?

Skrevet

Ellers pleier det å være effektivt å svare seg selv. Men du vet du jo alt om allerede.

DexterMorgan
Skrevet

Send pm til "Admin Doktoronline", eller gå til forum-forsiden,klikk "moderatorgruppen", også klikk meldingsikonet ved siden av admin doktoronline

Skrevet

Det er et eget webmaster/moderator forum. Eller du kan prøve å sende mail til [email protected]

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg gjør det på en veldig ryddig måte.

Skrevet

:lol:

DexterMorgan
Skrevet

Av en eller annen grunn antar jeg at du har hatt veldig mye kontakt med admins :D :D :lol:

Arnold Stallone
Skrevet

Av en eller annen grunn antar jeg at du har hatt veldig mye kontakt med admins :D :D :lol:

Bare delvis...  :o

sur kjerring
Skrevet

Det gjør du nok.

Arnold Stallone
Skrevet

Det gjør du nok.

Ikke vær så furten da, Nils. Ta deg en pils.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...