AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Kort fortalt har jeg ei venninne på 35 som har slitt lenge. For noen år siden snakket hun ikke med meg på et par år fordi hun ble fornærmet på noe jeg sa. Vi har tatt opp igjen kontakten, men hun er avhengig av forskjellige piller og det har vært mye familietrøbbe osv osv. Nå har jeg ikke hørt noe på en måned og tlf er avlsått. Jeg kjenner ikke hennes familie, men vet de har gitt henne opp. Bør jeg ringe foreldre og høre? Hun kan jo være død for alt jeg vet. Men mest av alt er hun vel innlagt et sted og ikke ønsker kontakt. Blir det kleint å ringe foreldrene som jeg ikke kjenner? Hun blir vel helt paranoid hvis hun hører det kjenner jeg henne rett. Anonymous poster hash: 227c1...7e6 0 Siter
laban Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Men mest av alt er hun vel innlagt et sted og ikke ønsker kontakt.Blir det kleint å ringe foreldrene som jeg ikke kjenner? Hun blir vel helt paranoid hvis hun hører det, kjenner jeg henne rett.Anonymous poster hash: 227c1...7e6 Hvis du vet at hun ikke ville like det, er det vel ikke så mye å oppnå ved å ringe foreldrene?Jeg tror ikke jeg ville ringt noen som ikke visste hvem jeg var. Det hadde vært noe annet med en søster eller felles venninne som jeg kjente litt til og som kanskje hadde hørt om meg. 0 Siter
AstrIA Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Hei. Hvis du virkelig ønsker å ha kontakt med henne, send en mail. Evt. et brev. Om hun er innlagt noe sted, så får hun helt sikkert posten videresendt. Lykke til Kort fortalt har jeg ei venninne på 35 som har slitt lenge. For noen år siden snakket hun ikke med meg på et par år fordi hun ble fornærmet på noe jeg sa. Vi har tatt opp igjen kontakten, men hun er avhengig av forskjellige piller og det har vært mye familietrøbbe osv osv. Nå har jeg ikke hørt noe på en måned og tlf er avlsått. Jeg kjenner ikke hennes familie, men vet de har gitt henne opp. Bør jeg ringe foreldre og høre? Hun kan jo være død for alt jeg vet. Men mest av alt er hun vel innlagt et sted og ikke ønsker kontakt. Blir det kleint å ringe foreldrene som jeg ikke kjenner? Hun blir vel helt paranoid hvis hun hører det kjenner jeg henne rett.Anonymous poster hash: 227c1...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Jeg tror faktisk jeg ville gitt henne litt tid. Kanskje det er noe vanskelig hun bearbeider akkurat nå, og at hun tar kontakt med deg igjen senere. Har en vennine som også har det sånn og når hun er langt nedi noe hun bearbeider så forsvinner hun.Anonymous poster hash: a5a36...296 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.