AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har nylig startet med Remeron og er helt utslått på dagtid. Bruker 30 mg og tanken er 45 mg hvis det ikke har effekt på depresjonen. Tar den kl. 21. Vil denne trøttheten på dagtid gi seg etter hvert eller må jeg forvente at denne bivirkningen vil vedvare? Anonymous poster hash: 1609b...559 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har nylig startet med Remeron og er helt utslått på dagtid. Bruker 30 mg og tanken er 45 mg hvis det ikke har effekt på depresjonen. Tar den kl. 21. Vil denne trøttheten på dagtid gi seg etter hvert eller må jeg forvente at denne bivirkningen vil vedvare?Anonymous poster hash: 1609b...559 Den gir seg. Anonymous poster hash: ac454...974 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Når? Er helt utslått døgnet rundt.Anonymous poster hash: 5154b...70d 0 Siter
villakulla Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 tok den kl 20.00 jeg,hadde ikke hangover dagen etterpå da,bare litt i begynnelsen det tok vel to uker 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Når? Er helt utslått døgnet rundt.Anonymous poster hash: 5154b...70d En uke eller to kanskje. Endret 27. mai 2014 av slabbedask 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Det er vanligvis mye bedre etter en uke og nesten borte etter to. Ta den så tidlig du kan uten at du sovner før du ønsker det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Takk for svar:) Da skal jeg holde ut:))Anonymous poster hash: 5154b...70d 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har nylig startet med Remeron og er helt utslått på dagtid. Bruker 30 mg og tanken er 45 mg hvis det ikke har effekt på depresjonen. Tar den kl. 21. Vil denne trøttheten på dagtid gi seg etter hvert eller må jeg forvente at denne bivirkningen vil vedvare?Anonymous poster hash: 1609b...559 Hei! Ikke vet jeg for sikkert. men for like sikkert som de baserer sine diagnosekriterier så vet jeg man må tenke selv. Veie effekt opp mot livs-total-effekt-kvalitet Da min kusine fikk diagnosen MS, kunne den mer eller mindre hett ME:-( så upreist er det. Ikke noen tydelige funn på MR, spinalprøve, blodprøver m.m. kun klinisk satt. Vel, vi har MYE ms i familien, mye!!. MÅ jeg mate dem med info, eller kan noen/rikshospitalet tenke ting selv? Jeg vet ikke lenger, det er ulemper med å være et lite land, der de som får lyst kan pugge seg inn på medisinstudie av ymse grunner. Jeg har balanseproblemer, spasmer, nummenhet, og blærefunsjonsproblemer, noe jeg IKKE har tenkt å gå videre med, av den grunn at jeg har MYE!! å gjøre og velger tenke at dette går over/takler jeg, mestrer jeg. For all del ønsker jeg ikke å informere min mann, da jeg kommer til å bli dratt etter flettene inn til fastlegen og der stopper det ikke, og det er nettopp det jeg ikke har tid til nå, derfor sier jeg ikke noe, om noe jeg har mine egen taktikk /knep for å takle, akkurat nå er jeg i tvil hva gjøre? Jeg vurderer be om et møte der jeg kan si "hemmelige ting" dvs ting som man nevner i forbifarten, men som jeg IKKE har noe ønske om å finne ut av! Men i kveld har barnet mitt pustevansker , til helvete med hele Rikshospitalet! 0 Siter
Cilien Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Men kjære deg, det hørtes ikke ut som om du har det bra i det hele tatt! Ikke kjør deg helt ut nå uten å få hjelp - det vil ikke gagne noen, hverken deg selv eller familien din. God klem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.