AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Jeg spiser for mye og mye søtt. I dag er jeg så dårlig og kvalm, at jeg vurderte å kaste opp. Det er for å få en slags rus, en slags tvang. Jeg trenger egentlig å slanke meg og har lyst til det. Jeg får økt matlyst av medisiner. Har nesten en følelse av at det har utviklet seg til en sf hos meg. Har store problemer med mat. Går i behandling, men får ikke hjelp for det der. Noen som vet om hvor jeg kan få hjelp for dette, trenger å komme ut av dette marerittet før jeg begynner å spy. Er nå kvalm og dårlig og klarer ikke annet enn å ligge stille. Er også sterkt plaget med panikkangst. Det er derfor jeg må ta seroquel. Får ikke annet. Håper på svar. Anonymous poster hash: e1462...544 0 Siter
Underbar Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har slitt med dette halve livet mitt. Kaster også opp en del. Jeg begynte med Fluoxetin for noen måneder siden og har fått et bedre liv! Ikke går jeg opp i vekt av dem heller. Første måneden gikk jeg faktisk ned 5 kg, og det har holdt seg stabilt siden. Skal i gang med terapi også etterhvert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Jeg spydde tre ganger om dagen da jeg brukte Seroquel fordi den ga sånn søtsug. Sluttet med både spying og godteri da jeg sluttet på Seroquel. Anonymous poster hash: 3afa4...7c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Jeg spydde tre ganger om dagen da jeg brukte Seroquel fordi den ga sånn søtsug. Sluttet med både spying og godteri da jeg sluttet på Seroquel. Anonymous poster hash: 3afa4...7c1 Det kan nesten virke som om medisiner kan gi spiseforstyrrelser. Slik er det iallefall for meg, jeg var slank før, men nå er jeg helt hekta på søtsaker. Tror jeg må slutte med seroquel før jeg også begynner å spy. Anonymous poster hash: e1462...544 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har slitt med dette halve livet mitt. Kaster også opp en del. Jeg begynte med Fluoxetin for noen måneder siden og har fått et bedre liv! Ikke går jeg opp i vekt av dem heller. Første måneden gikk jeg faktisk ned 5 kg, og det har holdt seg stabilt siden. Skal i gang med terapi også etterhvert. Så fint for deg, virkelig bra! Jeg begynte på zoloft i håp om å trenge mindre seroquel. Håper det funker. Anonymous poster hash: e1462...544 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.