Gå til innhold

NHD. Hvor bør grensa gå....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fredag var jeg på time på psykiatrisk poliklinikk. Psykologen var temmelig forsinket.. (Kom rett fra lunsj).

Det resulterte i at jeg fikk bare ca 20 minutters samtale. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til psykologen og tilsammen tar det over 3 timer inkludert 45 min. behandling.

Hvor bør grensa gå for at behandler skal ta seg betalt? Fikk en regning på over tre hundre kroner i dag.

Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: 4c8bf...d13

Skrevet

Fredag var jeg på time på psykiatrisk poliklinikk. Psykologen var temmelig forsinket.. (Kom rett fra lunsj).

Det resulterte i at jeg fikk bare ca 20 minutters samtale. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til psykologen og tilsammen tar det over 3 timer inkludert 45 min. behandling.

Hvor bør grensa gå for at behandler skal ta seg betalt? Fikk en regning på over tre hundre kroner i dag.

Takknemlig for svar.

Hadde nektet å betale full pris for halv time.

Skrevet

Takknemlig for svar.

Det kan ha skjedd en glipp i ekspedisjonen, jeg ville kontaktet dem og hørt om dette virkelig var tilfelle. Du skal selvsagt ikke betale full pris.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes dessverre ingen reduserte takster. Det er enten vanlig takst eller ingenting.  I dette tilfellet burde du ikke betalt noe som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...