AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Fredag var jeg på time på psykiatrisk poliklinikk. Psykologen var temmelig forsinket.. (Kom rett fra lunsj). Det resulterte i at jeg fikk bare ca 20 minutters samtale. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til psykologen og tilsammen tar det over 3 timer inkludert 45 min. behandling. Hvor bør grensa gå for at behandler skal ta seg betalt? Fikk en regning på over tre hundre kroner i dag. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Fredag var jeg på time på psykiatrisk poliklinikk. Psykologen var temmelig forsinket.. (Kom rett fra lunsj). Det resulterte i at jeg fikk bare ca 20 minutters samtale. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til psykologen og tilsammen tar det over 3 timer inkludert 45 min. behandling. Hvor bør grensa gå for at behandler skal ta seg betalt? Fikk en regning på over tre hundre kroner i dag. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 Hadde nektet å betale full pris for halv time. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Fredag var jeg på time på psykiatrisk poliklinikk. Psykologen var temmelig forsinket.. (Kom rett fra lunsj). Det resulterte i at jeg fikk bare ca 20 minutters samtale. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til psykologen og tilsammen tar det over 3 timer inkludert 45 min. behandling. Hvor bør grensa gå for at behandler skal ta seg betalt? Fikk en regning på over tre hundre kroner i dag. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 Anonymous poster hash: 4c8bf...d13 Det kan ha skjedd en glipp i ekspedisjonen, jeg ville kontaktet dem og hørt om dette virkelig var tilfelle. Du skal selvsagt ikke betale full pris. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Det finnes dessverre ingen reduserte takster. Det er enten vanlig takst eller ingenting. I dette tilfellet burde du ikke betalt noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.