AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har vært ute av jobb pga psyk sykdom i over fire år, og meningen nå er at jeg skal prøve meg ut i jobb etter sommeren. Dersom ting blir bedre/mer stabile enn de er i dag... Men jeg lurer på.......hvordan er det dersom jeg pga mine "psykiske utfordringer" ikke vil klare å jobbe 100 %, men kanskje bare 75 eller 80% ? Har jeg da rett til å være de prosentene ufør ? Jeg ønsker veldig å jobbe. Men jeg tror kanskje jeg må være litt fornuftig å ikke kjøre meg selv for hardt igjen. Selv om jeg føler det forventes av en i 30-åra å jobbe fullt... (Også lurer jeg på om noen vet hvordan aap påvirker pensjonen ? ) Anonymous poster hash: 9fc3e...9a5 0 Siter
larimar Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Det beste er nesten å spørre NAV om hva de har tenkt. Jeg vil tro at etter flere år utenfor arbeidslivet er det mest vanlig å begynne rolig, spesielt om man fremdeles er syk. Har du AAP nå? Eller har det vært snakk om å søke om uføretrygd? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har aap nå. Fått forlenget utover fire år.Er i et tiltak via NAV, der meningen er at jeg skal jobbe rolig oppover i prosent. Med oppfølging. Det er sagt at de mener jeg mest sannsynlig ikke vil fungere så bra om jeg skal jobbe 100%, men jeg vet ikke hva de tenker er alternativet egentlig. Jeg syns det er vanskelig å forstå alle regler og forskrifter. .. Anonymous poster hash: 9fc3e...9a5 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 (Også lurer jeg på om noen vet hvordan aap påvirker pensjonen ? AAP er pensjonsgivende inntekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.