Gjest Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Hei! Er 64 år, gift, 2 barn og tre barnebarn. Jeg sliter litt psykisk i perioder. Blir plutselig deprimert og nedstemt, men snur like fort andre veien. Kan ikke sette fingeren på hvorfor, men har vel lett for å ta ting innover meg, særlig vis det er det aller minste innen familien. Har ikke problemer med å utfører daglig ting, holder meg i fysisk form, har et godt ekteskap med verdens snilleste mann. Føler det er en hårfin balansegang mellom det å være nedstemt og være glad, føler det ikke er så mye som skal til før alt er greit. Er ute etter gode råd for å takle når denne nedstemtheten kommer. Håper på positiv respons og snarlig svar. Med hilsen Laila 0 Siter
FGT Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Det du sier kan virke som om du har noe kjemisk ubalanse i hjernen Hvor lenge har dett pågått da ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Har dette (disse bråe emosjonelle svingningene) vært slik hele ditt voksne liv, eller er dette noe nytt de senere år? Hvor lenge varer en slik ned- eller opptur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.