Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om fine ting

Noen av mine er:

Mate katten til hybelverten.

En mobiltelefon som fungerer.

Wimp Hifi

Mark Knopfler

At dama på Bunnpris var sjarmerende da jeg spurte om pakker kom på lørdager

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om fine ting

Noen av mine er:

Mate katten til hybelverten.

En mobiltelefon som fungerer.

Wimp Hifi

Mark Knopfler

At dama på Bunnpris var sjarmerende da jeg spurte om pakker kom på lørdager

:rolleyes:

Kommer pakker på lørdager?

Anonymous poster hash: ee475...3f7

Skrevet

Kommer pakker på lørdager?

Anonymous poster hash: ee475...3f7

Ikke når det er Mypack, forsto jeg. Men tror de kommer på Komplett sine "Pick-up-point. :unsure:

Arnold Stallone
Skrevet

Det er fint ute fra nå og utover. Når brennheten har debbet av, og folk har roet seg. Slutt på alt maset. Jeg hører faktisk ingen mennesker utenfra nå. Det syns jeg er skikkelig herlig. Jeg hater å høre dem. Også er det så pent vær.

Bella Dotte
Skrevet

Ja, slutter meg til deilig vær. Ripper Street på TV'n. God mat. Har nettopp vært med gjengen i parken. Eier en liten leilighet i sentrum. Jeg har noen fine ting jeg også  :)

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min, mylove, fint vær, vakre solnedganger, duften av syriner, blide og glade mennesker, skjærgården, brygga, åpne vinduer døgnet rundt, fuglekvitter osvosv.

Anonymous poster hash: 089c2...0e3
Skrevet

Juni, årets beste måned, som starter om nøyaktig 12 minutter.

Skrevet

Verdens fineste unge(min!), jobben min med alle utfordringer, frustrasjoner og gleder som følger med, sommeren som fortsatt bare så vidt har begynt, fine venner, god mat, kunst, musikk og bøker som gjør noe med en.

påskelilje
Skrevet

Jeg bare elsker sol og varme! Så disse deilige sommerdagene i mai er bare helt fantastiske! Soler meg,leser i sola, småsover i sola - og i dag har jeg ffaktisk badet i sjøen :-)

Ellers... en bukett med roser....kaniner.... to glass rødvin.... herlig avslappende helg sammen med de to eldste ungene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...