InMyPlace Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Noen som vet om fine ting Noen av mine er: Mate katten til hybelverten. En mobiltelefon som fungerer. Wimp Hifi Mark Knopfler At dama på Bunnpris var sjarmerende da jeg spurte om pakker kom på lørdager 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Noen som vet om fine ting Noen av mine er: Mate katten til hybelverten. En mobiltelefon som fungerer. Wimp Hifi Mark Knopfler At dama på Bunnpris var sjarmerende da jeg spurte om pakker kom på lørdager Kommer pakker på lørdager?Anonymous poster hash: ee475...3f7 0 Siter
InMyPlace Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Skrevet 31. mai 2014 Kommer pakker på lørdager?Anonymous poster hash: ee475...3f7 Ikke når det er Mypack, forsto jeg. Men tror de kommer på Komplett sine "Pick-up-point. 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Det er fint ute fra nå og utover. Når brennheten har debbet av, og folk har roet seg. Slutt på alt maset. Jeg hører faktisk ingen mennesker utenfra nå. Det syns jeg er skikkelig herlig. Jeg hater å høre dem. Også er det så pent vær. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Ja, slutter meg til deilig vær. Ripper Street på TV'n. God mat. Har nettopp vært med gjengen i parken. Eier en liten leilighet i sentrum. Jeg har noen fine ting jeg også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Sønnen min, mylove, fint vær, vakre solnedganger, duften av syriner, blide og glade mennesker, skjærgården, brygga, åpne vinduer døgnet rundt, fuglekvitter osvosv. Anonymous poster hash: 089c2...0e3 0 Siter
slabbedask Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Juni, årets beste måned, som starter om nøyaktig 12 minutter. 0 Siter
tonie Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Verdens fineste unge(min!), jobben min med alle utfordringer, frustrasjoner og gleder som følger med, sommeren som fortsatt bare så vidt har begynt, fine venner, god mat, kunst, musikk og bøker som gjør noe med en. 0 Siter
påskelilje Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Jeg bare elsker sol og varme! Så disse deilige sommerdagene i mai er bare helt fantastiske! Soler meg,leser i sola, småsover i sola - og i dag har jeg ffaktisk badet i sjøen :-) Ellers... en bukett med roser....kaniner.... to glass rødvin.... herlig avslappende helg sammen med de to eldste ungene :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.