Gå til innhold

Det klikker for meg snart!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt 4 atarax (25 mg tabletter), en sobril og en stilnocht for ca. en time siden. Likevel føler jeg som noe holder meg i helspenn og det kommer til å klikke for meg om ikke så lenge.

Jeg greier ikke dette og ikke kan jeg ta mer tabletter uten at det går utover alt som heter fornuft. Anonymous poster hash: 38675...472

Arnold Stallone
Skrevet

Du greier det nok. Du må greie det! Du har ingen annen utvei. Hvis du klikker kan du komme til å angre, alt fra mildt til dypt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg greier ikke sovne og så kommer jeg til å ligge våken og så sover jeg utover dagen i morgen og så får jeg ikke gjort noe. Jeg klikker snart av det livet jeg lever og det hjelper ikke. Ingenting kan hjelpe meg lenger.

Anonymous poster hash: 38675...472

Arnold Stallone
Skrevet

Hm, de sier det hjelper å stå opp tidlig og presist hver dag... ikke vet jeg.

Skrevet

Hm, de sier det hjelper å stå opp tidlig og presist hver dag... ikke vet jeg.

De sier det. Kanskje du skulle prøve det du og?

Arnold Stallone
Skrevet

De sier det. Kanskje du skulle prøve det du og?

Denne tråden handler ikke om meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri greid å stå opp like tidlig og presist alle dager. Noen dager må jeg stå opp kl. fem om morgenen og gjett om jeg gidder det alle dager.<br /><br />Jeg er fremdeles våken og tviler på at jeg står opp kl. åtte i morgen. Nå er det 3-4 timet sidem jeg tok pillene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 38675...472

AnonymBruker
Skrevet

du er heldig som får både stilnoct og sobril, lurer på hva du har sagt til legen din for å få det:

Anonymous poster hash: 13d30...299

Arnold Stallone
Skrevet

du er heldig som får både stilnoct og sobril, lurer på hva du har sagt til legen din for å få det:

Heldig & heldig... det er sinnsykt godt. Men det som narkotika.

Skrevet

Jeg har tatt 4 atarax (25 mg tabletter), en sobril og en stilnocht for ca. en time siden. Likevel føler jeg som noe holder meg i helspenn og det kommer til å klikke for meg om ikke så lenge.

Jeg greier ikke dette og ikke kan jeg ta mer tabletter uten at det går utover alt som heter fornuft. Anonymous poster hash: 38675...472

Kanskje du vil ha nytte av avspenningsteknikker ol. når du skal sove. Innen mindfulness bruker man "bodyscan", kanskje du vil kunne ha nytte av å lytte til en guidet versjon av dette for å finne ro i kroppen.

Madelenemie
Skrevet

Heldig & heldig... det er sinnsykt godt. Men det som narkotika.

Hei!

Forstår ikke, det var jo trådstarter selv som får disse medisinene, jeg vet lite om sånne medisiner, så må skjekke felleskatalogen.

Solbril sa en venn jeg skulle be fastlegen skrive ut, men da jeg oppdaget via en politibetjent hva dette var for medisiner , da ble forskrekket når fant dette i kurven sammen paracet og ibux. Jeg hadde ikke brukt de, og fikk "sjokk" da jeg skjønte fastlegen hadde gitt meg alvorlige vanedannende medisiner.

Ca ett år etter på tok jeg to tabl, etter råd fra en annen venn, jeg fikk sove og ble restartet, min "harddisk" og muslelspenninget var borte. Men jeg hadde ikke ønsket å ta i bruk slike løsninger annet i akuttsituasjoner.

Arnold Stallone
Skrevet

Hei!

Forstår ikke, det var jo trådstarter selv som får disse medisinene, jeg vet lite om sånne medisiner, så må skjekke felleskatalogen.

Solbril sa en venn jeg skulle be fastlegen skrive ut, men da jeg oppdaget via en politibetjent hva dette var for medisiner , da ble forskrekket når fant dette i kurven sammen paracet og ibux. Jeg hadde ikke brukt de, og fikk "sjokk" da jeg skjønte fastlegen hadde gitt meg alvorlige vanedannende medisiner.

Ca ett år etter på tok jeg to tabl, etter råd fra en annen venn, jeg fikk sove og ble restartet, min "harddisk" og muslelspenninget var borte. Men jeg hadde ikke ønsket å ta i bruk slike løsninger annet i akuttsituasjoner.

Det er ganske skumle saker ja. De gangene jeg har fått en pakke har jeg blitt helt hektet. Har ikke vært noe problem med "abstinenser" siden det bare var 1 pakke, men liker det for godt. Godt de ikke selger sånn reseptfritt.

Skrevet

Ikke overdriv da. Du blir ikke narkoman fordi du tar en Sobril i ny og ne.

Skrevet

Det er ganske skumle saker ja. De gangene jeg har fått en pakke har jeg blitt helt hektet. Har ikke vært noe problem med "abstinenser" siden det bare var 1 pakke, men liker det for godt. Godt de ikke selger sånn reseptfritt.

Blir du hekta så lett? En pakke (25 stk) holder minst et halvt år for meg.

Arnold Stallone
Skrevet

Blir du hekta så lett? En pakke (25 stk) holder minst et halvt år for meg.

Ja, jeg har brukt det rekreasjonelt.

Madelenemie
Skrevet

Hei

Ja bra det!

Men jeg kunne ikke tenkt meg og brukt tiden på å bli sløv. Jeg har mye å gjøre og venter selv med vin til jeg er "ferdig" jeg blir aldri ferdig, men på et tidspunkt bør jeg slappe av.

Jeg blir sløv av alkohol, og det er ikke noe som får meg i feststemning, jeg blir trøtt og vil sove.

Jeg har mye nå også, men familien syns jeg skal sitte ned, og derfor sitter jeg ned, det klarer jeg dårlig uten vin.

Jeg liker aller best å jobbe:-) ute, eller fordypet i mine beregninger.

Kamillete er imidlertid en god erstatter av rødvin, men i kombinasjon av fotball, ellers sitter jeg ikke stille, selv med fotbad, bør jeg mangle håndkle, for jeg kommer på mange grunner for å gå ut.

Madelenemie
Skrevet

Ikke overdriv da. Du blir ikke narkoman fordi du tar en Sobril i ny og ne.

Hei!

:-(

I følge politibetjenten var dette synonymt med å være rusmisbruker!!

Skrevet

Hei!

:-(

I følge politibetjenten var dette synonymt med å være rusmisbruker!!

Enten har du misforstått, eller så vet ikke denne politibetjenten hva han snakker om.

Skrevet

Hei

Ja bra det!

Men jeg kunne ikke tenkt meg og brukt tiden på å bli sløv. Jeg har mye å gjøre og venter selv med vin til jeg er "ferdig" jeg blir aldri ferdig, men på et tidspunkt bør jeg slappe av.

Jeg blir sløv av alkohol, og det er ikke noe som får meg i feststemning, jeg blir trøtt og vil sove.

Merkelig, slik er jeg også. To glass rødvin er den beste sovemedisin.

Madelenemie
Skrevet

Enten har du misforstått, eller så vet ikke denne politibetjenten hva han snakker om.

Hei!

Jeg husker nokså ordrett ordene, så jeg misforstod ikke.

Det er en nyutdannet politibetjent som syns jeg fikk en velfortjent bot når jeg kjørte i 70 km/h i 60 sone, midt på natten gjennom gudbrandsdalen:-( jeg sa" men jeg så ikke et hus" politibetjenten smilte og fortalte om sine nattlige utrykninger når de likevel har lite å gjøre på stasjonen. Jeg ble sur, men hadde glemt det helt til nå.

Siden du minnet meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...