Gå til innhold

Det klikker for meg snart!

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet (endret)

Hei!

Det er ikke så merkelig.

Alle jeg kjenner med asperger blir trøtte av alkohol, og avstår fra dette om de må på fest , rett og slett fordi kombinasjonen trøtt ikke er så vanlig på fest.

Merkelig, slik er jeg også. To glass rødvin er den beste sovemedisin.

Hei!

Det er ikke då merkelig.

Alle jeg kjenner med asperger blir trøtte av alkohol, og avstår fra dette om de må påført, rett og slett fordi kombinasjonen trøtt ikke er så vanlig på fest.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det er ikke då merkelig.

Alle jeg kjenner med asperger blir trøtte av alkohol, og avstår fra dette om de må påført, rett og slett fordi kombinasjonen trøtt ikke er så vanlig på fest.

Det visste jeg ikke!

DexterMorgan
Skrevet

Det blir jo grensetilfeller da. Bruker du et narkotikum uten at det er "nødvendig" medisinskt så er det jo "misbruk" men det er vanskelig å definere om det er "medisinsk nødvendig" eller ikke da

Har du asperger slabbedask? Jeg trodde du hadde skrevet feil og trakk det tilbake jeg? Kanskje jeg husker feil

Madelenemie
Skrevet

Det visste jeg ikke!

Hei!

Men nå vet du:-)

Kanskje du ikke er i en aspergergruppe? Det er jeg, og fra den har jeg noen venner....muligens, de kaller seg det, men jeg er skeptisk.

Jeg vet i vertfall hvordan alkohol virker på dem, og de unngår alkohol på fest, da de sovner.

Skrevet

Det blir jo grensetilfeller da. Bruker du et narkotikum uten at det er "nødvendig" medisinskt så er det jo "misbruk" men det er vanskelig å definere om det er "medisinsk nødvendig" eller ikke da

Har du asperger slabbedask? Jeg trodde du hadde skrevet feil og trakk det tilbake jeg? Kanskje jeg husker feil

Da husker du feil. Spør n'Arnold. Han har oversikten.

Arnold Stallone
Skrevet

Da husker du feil. Spør n'Arnold. Han har oversikten.

Det ble først tenkt på schizoid, men det landet på asperger.

Skrevet

Hei!

Men nå vet du:-)

Kanskje du ikke er i en aspergergruppe? 

Nei, er ikke så veldig glad i slike sosiale settinger.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 01 Jun 2014 - 12:37, said:

du er heldig som får både stilnoct og sobril, lurer på hva du har sagt til legen din for å få det:

Anonymous poster hash: 13d30...299

jeg har vel ikke sagt noe spesielt. Har hatt sobril liggende i månedsvis og tar det nesten aldri. Imovane har jeg brukt i åresvis sånn innimellom, men fikk stilnoct sist av legen for å prøve noe annet. Heldig synes jeg ikke jeg er som trenger slike medisiner. Anonymous poster hash: 38675...472

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...