stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Begynte med AP for første gang da jeg var 16-17 år, siden har det vært på og av. Kan dette gjøre til at jeg har fått dårlig hukommelse eller dårligere hukommelse? Hadde dårlig konsentrasjon og hukommelse da jeg vokste opp også, blir det verre og verre eller er det stabilisert nå? Vil ikke ha alzheimer heller. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Begynte med AP for første gang da jeg var 16-17 år, siden har det vært på og av. Kan dette gjøre til at jeg har fått dårlig hukommelse eller dårligere hukommelse? Hadde dårlig konsentrasjon og hukommelse da jeg vokste opp også, blir det verre og verre eller er det stabilisert nå? Vil ikke ha alzheimer heller. sjekket en førstegenerasjon og en annengenerasjon AP på felleskatalogen og så ikke noen info om redusert hukommelse, kan hende det varier mellom de forskjellige da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 sjekket en førstegenerasjon og en annengenerasjon AP på felleskatalogen og så ikke noen info om redusert hukommelse, kan hende det varier mellom de forskjellige da Ok, har jo også fått andre medisiner. Litt blanding. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hørte nettopp om nye, foreløpig upubliserte studier, som viser at de aller fleste andregenerasjons antipsykotika ga bedret kognitiv funksjon. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Begynte med AP for første gang da jeg var 16-17 år, siden har det vært på og av. Kan dette gjøre til at jeg har fått dårlig hukommelse eller dårligere hukommelse? Hadde dårlig konsentrasjon og hukommelse da jeg vokste opp også, blir det verre og verre eller er det stabilisert nå? Vil ikke ha alzheimer heller. Hei! Hvorfor begynte du på antipsykotika da du var barn og ikke ferdig utviklet? Har du hatt en problematisk /traumatisk barndom? Det er avgjørende, fordi å bli utsatt for traumer kanskje ikke er noen god indikasjon på medisiner, derimot er biologi det. Det er av betydning for svar videre også med hensyn til den med det kognitive og hvilke tanker du bør gjøre deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Jeg hørte nettopp om nye, foreløpig upubliserte studier, som viser at de aller fleste andregenerasjons antipsykotika ga bedret kognitiv funksjon. Åja det lover jo godt det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Hei! Hvorfor begynte du på antipsykotika da du var barn og ikke ferdig utviklet? Har du hatt en problematisk /traumatisk barndom? Det er avgjørende, fordi å bli utsatt for traumer kanskje ikke er noen god indikasjon på medisiner, derimot er biologi det. Det er av betydning for svar videre også med hensyn til den med det kognitive og hvilke tanker du bør gjøre deg. De mente jeg hadde psykotiske symptomer, husker jeg så lyskuler komme ut av speilet. Kunne høre ting men husker ikke hva, men mener det var min bestemor som var død, hadde nok kontakt med henne. Så ting også som ikke andre så...men husker ikke så mye av det i grunn. Men hadde mye angst. Hadde en traumatisk barndom. Men husker også mye støtte fra "den andre siden" og Gud...tro det eller ei. Bare vet de var der men mye er glemt, det er som om det ikke var meg. Nå er jeg en annen 0 Siter
ISW Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hørte nettopp om nye, foreløpig upubliserte studier, som viser at de aller fleste andregenerasjons antipsykotika ga bedret kognitiv funksjon. Tok for moro skyld en IQ-test nå etter å ha stått på AP i et trekvart år. Jeg fikk akkurat samme score. Virker i alle fall som jeg ikke har blitt negativt påvirket. 0 Siter
larimar Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Er nok psykose symptomene og ikke AP som har gjort hukommelsen din dårligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.