Gå til innhold

Trist

Anbefalte innlegg

Arnold Stallone
Skrevet

Livet ble ikke som jeg hadde tenkt...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan hadde du tenkt at det skulle bli før du fikk det?

Arnold Stallone
Skrevet

Før jeg fikk det? Hm... nei man legger jo planer i starten.

Arnold Stallone
Skrevet

Hm... jeg er på gråten. Blir bedøvet av medisiner...

stjernestøv
Skrevet

Før jeg fikk det? Hm... nei man legger jo planer i starten.

Jeg husker hva jeg tenkte før jeg fikk livet, der jeg var før jeg kom til jorden. Tenkte "denne gangen skal jeg klare det". Håper jeg klarer det jeg skulle da :) Håper du klarer det du skal. Jeg spurte når jeg var veldig dårlig en gang "hva er meningen med dette"?. Svaret var "dette er meningen". Så en mening må det være. Tror foressten jeg vet hva jeg skulle klare.

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg husker hva jeg tenkte før jeg fikk livet, der jeg var før jeg kom til jorden. Tenkte "denne gangen skal jeg klare det". Håper jeg klarer det jeg skulle da :) Håper du klarer det du skal. Jeg spurte når jeg var veldig dårlig en gang "hva er meningen med dette"?. Svaret var "dette er meningen". Så en mening må det være. Tror foressten jeg vet hva jeg skulle klare.

Det blir vel å rømme inn i fantasien...  :)

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg har troen på katarsis

stjernestøv
Skrevet

Det blir vel å rømme inn i fantasien...  :)

Det er ikke fantasi ;)

Ønsker deg alt godt :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg har troen på katarsis

Med din fulle rett. God natt :)

Arnold Stallone
Skrevet

:D

:D  :D

:D  :D  :D

:D  :D  :D  :D

Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...