Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Livet ble ikke som jeg hadde tenkt... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Hvordan hadde du tenkt at det skulle bli før du fikk det? 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Før jeg fikk det? Hm... nei man legger jo planer i starten. 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Hm... jeg er på gråten. Blir bedøvet av medisiner... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Før jeg fikk det? Hm... nei man legger jo planer i starten. Jeg husker hva jeg tenkte før jeg fikk livet, der jeg var før jeg kom til jorden. Tenkte "denne gangen skal jeg klare det". Håper jeg klarer det jeg skulle da Håper du klarer det du skal. Jeg spurte når jeg var veldig dårlig en gang "hva er meningen med dette"?. Svaret var "dette er meningen". Så en mening må det være. Tror foressten jeg vet hva jeg skulle klare. 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Jeg husker hva jeg tenkte før jeg fikk livet, der jeg var før jeg kom til jorden. Tenkte "denne gangen skal jeg klare det". Håper jeg klarer det jeg skulle da Håper du klarer det du skal. Jeg spurte når jeg var veldig dårlig en gang "hva er meningen med dette"?. Svaret var "dette er meningen". Så en mening må det være. Tror foressten jeg vet hva jeg skulle klare. Det blir vel å rømme inn i fantasien... 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Jeg har troen på katarsis 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Det blir vel å rømme inn i fantasien... Det er ikke fantasi Ønsker deg alt godt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har troen på katarsis Med din fulle rett. God natt 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Skrevet 2. juni 2014 Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.