Gå til innhold

Stopp

Anbefalte innlegg

Arnold Stallone
Skrevet

Skulle ønske jeg bare kunne si stopp. Nå får det være nok. Har misbrukt DOL i 10 år. Bidrar ikke akkurat til selvbildet. Men jeg er bare så rævva som person. Får ikke til noe.

DexterMorgan
Skrevet

Misbruk og misbruk det er jo relativt. Du har ihvertfall generert mange klikk og annonseinntekter. Kanskje du har skremt bort et par stykker også da det vet ikke jeg :P

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er så svingende. Fra gode og velformulerte svar til helt misbrukende som du selv skriver.

Hva skal til for at dine gode ressurser oftere kan vises frem, og dine destruktive/regressive sider temmes (i det minste på dol)?

Skrevet

Løsningen er vel i alle fall ikke å bråseponere AP slik det ble gjort i går?

Arnold Stallone
Skrevet

Jeg vet ikke hva som skal til... for å være helt ærlig. Har ikke mer å

si om det.

Skrevet

Løsningen er vel i alle fall ikke å bråseponere AP slik det ble gjort i går?

Ikke gidd å henge deg opp i at han sa han skulle seponere AP. Akkurat det klarer han å styre selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som skal til...

Just do it.

Anonymous poster hash: bc0ea...504

Skrevet

Ikke gidd å henge deg opp i at han sa han skulle seponere AP. Akkurat det klarer han å styre selv.

Hmm..

Jeg merker at jeg ikke alltid er 100% begeistret for at du tar en "admin-rolle" her inne.

Ordet må være fritt selv om det bryter mot det du liker.

stjernestøv
Skrevet

Hmm..

Jeg merker at jeg ikke alltid er 100% begeistret for at du tar en "admin-rolle" her inne.

Ordet må være fritt selv om det bryter mot det du liker.

Ja folk må jo få skrive det de vil. Men når det gjelder medisinering er det jo noe folk må styre selv, det er et personlig valg selv om dine råd sikkert er velmenende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...