Arnold Stallone Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Skulle ønske jeg bare kunne si stopp. Nå får det være nok. Har misbrukt DOL i 10 år. Bidrar ikke akkurat til selvbildet. Men jeg er bare så rævva som person. Får ikke til noe. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Misbruk og misbruk det er jo relativt. Du har ihvertfall generert mange klikk og annonseinntekter. Kanskje du har skremt bort et par stykker også da det vet ikke jeg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Du er så svingende. Fra gode og velformulerte svar til helt misbrukende som du selv skriver. Hva skal til for at dine gode ressurser oftere kan vises frem, og dine destruktive/regressive sider temmes (i det minste på dol)? 0 Siter
ISW Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Løsningen er vel i alle fall ikke å bråseponere AP slik det ble gjort i går? 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Skrevet 2. juni 2014 Jeg vet ikke hva som skal til... for å være helt ærlig. Har ikke mer å si om det. 0 Siter
frosken Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Løsningen er vel i alle fall ikke å bråseponere AP slik det ble gjort i går? Ikke gidd å henge deg opp i at han sa han skulle seponere AP. Akkurat det klarer han å styre selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vet ikke hva som skal til... Just do it. Anonymous poster hash: bc0ea...504 0 Siter
ISW Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Ikke gidd å henge deg opp i at han sa han skulle seponere AP. Akkurat det klarer han å styre selv. Hmm.. Jeg merker at jeg ikke alltid er 100% begeistret for at du tar en "admin-rolle" her inne. Ordet må være fritt selv om det bryter mot det du liker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Hmm.. Jeg merker at jeg ikke alltid er 100% begeistret for at du tar en "admin-rolle" her inne. Ordet må være fritt selv om det bryter mot det du liker. Ja folk må jo få skrive det de vil. Men når det gjelder medisinering er det jo noe folk må styre selv, det er et personlig valg selv om dine råd sikkert er velmenende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.